Newsletter

REDAN SA (38/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan we wrześniu 2016 r.

06.10.2016, 10:16aktualizacja: 06.10.2016, 10:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 38/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2016 r. wyniosła 49 mln zł i była o 9% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 430 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec września wyniosła 130,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do września 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do września roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 260 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 378 sklepów własnych o łącznej powierzchni 88,7 tys. m2, która była 22% wyższa niż na koniec września 2015.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl we wrześniu 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 52% w stosunku do września 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 6 mln zł i była 51% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów we wrześniu 2016 r. wyniosła 18 mln zł i była wyższa o 1% niż we wrześniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 170 mln zł i była 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,2 tys. m2, tj. była na identycznym poziomie co we wrześniu 2015 r.

Przechody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie we wrześniu 2016 wyniosły 2 mln zł co oznacza wzrost o 16% w stosunku do września 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 24 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.10.2016, 10:16
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ