Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 54 mln zł i była na poziomie zbliżonym w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 542 mln zł i była niższa o ok. 0,5% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 143,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do listopada 2016.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2017 r. wyniósł ok. 34 mln zł, co oznacza wzrost o 4% w porównaniu do listopada roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 335 mln zł i była wyższa o ok. 2% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2017 wyniosły ok. 1 mln zł co oznacza wzrost o 2% w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 8,6 mln zł i była o 9% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 402 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,3 tys. m2, która była o 10% wyższa niż na koniec listopada 2016.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w listopadzie 2017 r. wyniosła ok. 20 mln zł i była niższa o 5% niż w listopadzie poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 207 mln zł i była 4% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w listopadzie 2017 wyniosły 2,9 mln zł co oznacza spadek o 7% w stosunku do listopada 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 28,5 mln zł i była 5% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada wyniosła 37,4 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.12.2017, 08:22 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |