Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2016 r. wyniosła 62 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 491 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 133,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do października 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2016 r. wyniósł 37 mln zł co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 296 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 385 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,8tys. m2, która była 24% wyższa niż na koniec października 2015.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 56% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 7 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2016 r. wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 5% niż w październiku poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 195 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była na poziomie 2% niższym niż w październiku 2015 r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 27 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.11.2016, 07:02 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |