Newsletter

REDAN SA (41/2016) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2016 r.

09.11.2016, 07:02aktualizacja: 09.11.2016, 07:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 41/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2016 r. wyniosła 62 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 491 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 133,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 15% w odniesieniu do października 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2016 r. wyniósł 37 mln zł co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 296 mln zł i była 20% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 385 sklepów własnych o łącznej powierzchni 91,8tys. m2, która była 24% wyższa niż na koniec października 2015.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w październiku 2016 wyniosły 1 mln zł co oznacza wzrost o 56% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła 7 mln zł i była o 52% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w październiku 2016 r. wyniosła 25 mln zł i była wyższa o 5% niż w październiku poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 195 mln zł i była o 2% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była na poziomie 2% niższym niż w październiku 2015 r.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w październiku 2016 wyniosły 3 mln zł co oznacza wzrost o 17% w stosunku do października 2015 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 27 mln zł i była o 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2016, 07:02
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ