Newsletter

REDAN SA (4/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2018 r.

07.02.2018, 09:55aktualizacja: 07.02.2018, 09:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 4/2018

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 39 mln zł., co oznacza spadek o 2% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia 2018 wyniosła 142,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 0,4% w odniesieniu do stycznia 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2018 r. wyniósł ok. 24 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w styczniu 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do stycznia 2017 roku.

Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 4% wyższa niż na koniec stycznia 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 15 mln zł. i była niższa o 2% niż w styczniu poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2018 wyniosły 3 mln zł., co oznacza wzrost o 3% w stosunku do stycznia 2017 roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2018 wyniosła 36,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2018, 09:55
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ