Newsletter

REDAN SA (4/2018) Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w styczniu 2018 r.

07.02.2018, 09:55aktualizacja: 07.02.2018, 09:55

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 4/2018

Zarząd Redan SA informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 39 mln zł., co oznacza spadek o 2% w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia 2018 wyniosła 142,5 tys. m2, co oznacza wzrost o 0,4% w odniesieniu do stycznia 2017.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2018 r. wyniósł ok. 24 mln zł, co oznacza spadek o 2% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w styczniu 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza wzrost o 3% w stosunku do stycznia 2017 roku.

Sieć TXM na koniec stycznia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,9 tys. m2, która była o 4% wyższa niż na koniec stycznia 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2018 r. wyniosła ok. 15 mln zł. i była niższa o 2% niż w styczniu poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w styczniu 2018 wyniosły 3 mln zł., co oznacza wzrost o 3% w stosunku do stycznia 2017 roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2018 wyniosła 36,7 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.02.2018, 09:55
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ