Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2014 r. wyniosła 36,7 mln zł i była o 3,2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 6 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 223,9 mln zł i wzrosła o 7,2% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec czerwca wyniosła 103,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do czerwca 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2014 r. wyniósł 20,9 mln zł, co oznacza poziom o 8% wyższy niż w czerwcu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 6 miesiącach br. osiągnęła poziom 120,9 mln zł i była wyższa o ok. 14,1% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 296 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,7 tys. m2, i była na poziomie o 5,5% wyższym niż w czerwcu 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2014r. wyniosła 15,8 mln zł i była niższa o 2,5% od osiągniętej w czerwcu 2013r.
Sprzedaż po 6 miesiącach br. wyniosła 103,1 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie o 1,4% wyższym niż w czerwcu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w czerwcu 2014 r. osiągnęła poziom 1,9 mln zł, i zmniejszyła się o 3,2 % w porównaniu do czerwca 2013. W ujęciu narastającym po 6 miesiącach 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 14,7 mln zł i wzrosła o ok. 10% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.07.2014, 10:12 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |