Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2014 r.

15.01.2015, 08:39aktualizacja: 15.01.2015, 08:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 1/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2014 r. wyniosła 60,6 mln zł i była o 11,1% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 503,8 mln zł i wzrosła o 7,3% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec grudnia wyniosła 107,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 8,1% w odniesieniu do grudnia 2013.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym sprzedaż towarów w grudniu 2014 r. wyniosła 35,1 mln zł, co oznacza poziom o 24,4% wyższy niż w grudniu roku poprzedzającego.

Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. osiągnęła 275,1 mln zł i wzrosła o 15,2% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 309 sklepów własnych o łącznej powierzchni 66,0 tys. m2 i była o 5,3% wyższa niż na koniec grudnia 2013.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2014r. wyniosła 25,2 mln zł i była niższa o 2,8% od osiągniętej w grudniu 2013 r. (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 11,8%, a na zagranicznym spadła o 53%).

Sprzedaż towarów po 12 miesiącach br. wyniosła 224,2 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1,0% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż towarów na rynku polskim wrosła o 12,8% a na zagranicznym spadła o 33%).

Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2014r. miały łączną powierzchnię 41,8 tys. m2, tj. były na poziomie 7,4% wyższym niż w grudniu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w grudniu 2014 r. osiągnęła poziom 3,5 mln zł, i spadła o 6,8% w porównaniu do grudnia 2013. W ujęciu narastającym za 12 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 30,6 mln zł i wzrosła o 5,6% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.01.2015, 08:39
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ