Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2015 r.

12.01.2016, 08:47aktualizacja: 12.01.2016, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 1/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 67 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 555 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 121,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2015 r. wyniósł 40 mln zł co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 315 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była na poziomie 19% wyższym niż na koniec grudnia 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w grudniu 2015 r. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od osiągniętej w grudniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 210 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec grudnia 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,3 tys. m2, zatem o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.01.2016, 08:47
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ