Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2015 r.

11.05.2015, 09:42aktualizacja: 11.05.2015, 09:42

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 13/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 48 mln zł i była o 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 161 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 109 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w odniesieniu do kwietnia 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2015 r. wyniósł 26 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu do kwietnia roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 87 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec kwietnia 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w kwietniu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21% od osiągniętej w kwietniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec kwietnia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, tj. o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., zaś na

2

rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, zatem o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w kwietniu 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.05.2015, 09:42
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ