Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2016 r.

05.05.2016, 09:19aktualizacja: 05.05.2016, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 8/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2016 r. wyniosła 51 mln zł i była o 6% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 174 mln zł i była wyższa o 8% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 122,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do kwietnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 101 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 361 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,1 tys. m2, która była 17% wyższa niż na koniec kwietnia 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była niższa o 6% niż w kwietniu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 73 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w kwietniu 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2016, 09:19
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ