Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w kwietniu 2016 r.

05.05.2016, 09:19aktualizacja: 05.05.2016, 09:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 8/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w kwietniu 2016 r. wyniosła 51 mln zł i była o 6% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 174 mln zł i była wyższa o 8% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 122,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do kwietnia 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2016 r. wyniósł 30 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do kwietnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 101 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 361 sklepów własnych o łącznej powierzchni 81,1 tys. m2, która była 17% wyższa niż na koniec kwietnia 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w kwietniu 2016 r. wyniosła 20 mln zł i była niższa o 6% niż w kwietniu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 73 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w kwietniu 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2016, 09:19
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ