Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lipcu 2014 r. wyniosła 37,6 mln zł i była niecałe 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 261,4 mln zł i wzrosła o ponad 7% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec lipca wyniosła 103,3 tys. m2, co oznacza wzrost o 4,3% w odniesieniu do lipca 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w lipcu 2014 r. wyniósł 20,7 mln zł, co oznacza poziom o ponad 14% wyższy niż w lipcu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 7 miesiącach br. osiągnęła poziom 141,6 mln zł i była wyższa o ok. 14% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec lipca składała się z 294 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,2 tys. m2, i była na poziomie niecałe 5% wyższym niż w lipcu 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w lipcu 2014r. wyniosła 16,9 mln zł i była wyższa o 0,8% od osiągniętej w lipcu 2013r.
Sprzedaż po 7 miesiącach br. wyniosła 119,8 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lipca 2014r. miały łączną powierzchnię 40,1 tys. m2, tj. były na poziomie o 3,3% wyższym niż w lipcu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w lipcu 2014 r. osiągnęła poziom 2,1 mln zł, i wzrosła o 5,6% w porównaniu do lipca 2013. W ujęciu narastającym za 7 miesięcy 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 16,8 mln zł i wzrosła o ponad 10% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi amp/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.08.2014, 09:27 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |