Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w listopadzie 2015 r.

09.12.2015, 09:30aktualizacja: 09.12.2015, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 37/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 49 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 487 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do listopada 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2015 r. wyniósł 27 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do listopada roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 275 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym niż na koniec listopada 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w listopadzie 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 25% od osiągniętej w listopadzie 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 19% od osiągniętej w listopadzie 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 184 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 28 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 212 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec listopada 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 10% więcej niż w listopadzie 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,9 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w listopadzie 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2015, 09:30
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ