Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2014 r. wyniosła 40,7 mln zł i była o 7,4% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 187,3 mln zł i wzrosła o 8% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec maja br. wyniosła 102,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 2% w odniesieniu do maja 2013.
Sieć dyskontowa
W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w maju 2014 r. wyniósł 23,2 mln zł, co oznacza poziom o 12% wyższy niż w maju roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 5 miesiącach br. osiągnęła poziom 100 mln zł i była wyższa o ok. 15,5% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,1 tys. m2, i była na poziomie o 4,5% wyższym niż w maju 2013.
Sieć modowa
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2014r. wyniosła 17,5 mln zł i była wyższa o 2,1% od osiągniętej w maju 2013r.
Sprzedaż po 5 miesiącach br. wyniosła 87,3 mln zł, co oznacza wzrost o 0,5% r./r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec maja 2014r. miały łączną powierzchnię 39 tys. m2, tj. były na poziomie o 1% niższym niż w maju 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w maju 2014 r. osiągnęła poziom 2,1 mln zł, i wzrosła o 34 % w porównaniu do maja 2013. W ujęciu narastającym za 5 miesięcy 2014 r. sprzedaż poprzez sklepy internetowe wyniosła 12,8 mln zł i wzrosła o 13% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.06.2014, 10:44 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |