Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2015 r.

10.06.2015, 09:09aktualizacja: 10.06.2015, 09:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2015 r. wyniosła 47 mln zł i była o 16% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 209 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 110,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do maja 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2015 r. wyniósł 27 mln zł, co oznacza poziom o 16% wyższy niż w maju roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 114 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 321 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,9 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec maja 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w maju 2015 r. wyniosła 17,7 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w maju 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,7 mln zł i zmniejszyły się o 30% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2015 r. wyniosła 20,4 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w maju 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 82 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 12 mln zł i zmniejszyły się o 42% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 95 mln zł i była wyższa o 8% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec maja 2015r. miały łączną powierzchnię 34,3 tys. m2, tj. o 17% więcej niż w maju 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, zatem o 26% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była o 6% wyższa niż w maju 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.06.2015, 09:09
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ