Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w maju 2016 r.

07.06.2016, 09:24aktualizacja: 07.06.2016, 09:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 25/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2016 r. wyniosła 55 mln zł i była o 16% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 230 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 125,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 13% w odniesieniu do maja 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2016 r. wyniósł 34 mln zł co oznacza wzrost o 26% w porównaniu do maja roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 135 mln zł i była 18% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 365 sklepów własnych o łącznej powierzchni 83,2 tys. m2, która była 20% wyższa niż na koniec maja 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w maju 2016 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 4% niż w maju poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 94 mln zł i była 1% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,8 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w maju 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.06.2016, 09:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ