Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w październiku 2014 r.

07.11.2014, 08:06aktualizacja: 07.11.2014, 08:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 45/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2014 r. wyniosła 49,4 mln zł i była 21,2% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 398,2 mln zł i wzrosła o 8,1% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 105,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 5,5% w odniesieniu do października 2013.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2014 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w październiku roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 216,4 mln zł i wzrosła o 14,4% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 304 sklepów własnych o łącznej powierzchni 65,2 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec października 2013.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2014r. wyniosła 23,2 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w październiku 2013 r. (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 31,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -4,1%).

Sprzedaż po 10 miesiącach br. wyniosła 181,8 mln zł, co oznacza poziom wyższy o 1,5% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego (w tym sprzedaż na rynku polskim wrosła o 12,9%, a na rynkach zagranicznych spadła o -26,7%).

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2014r. miały łączną powierzchnię 40,6 tys. m2, tj. były na poziomie 3,8% wyższym niż w październiku 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2014 r. osiągnęła poziom 3 mln zł, i wzrosła o 16,5% w porównaniu do października 2013. W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale e-commerce wyniosła 24,7 mln zł i wzrosła o 9,4% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi mra

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2014, 08:06
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ