Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2015 r. wyniosła 55 mln zł i była o 11% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 438 mln zł i była wyższa o 10% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 116,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do października 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2015 r. wyniósł 31 mln zł co oznacza wzrost o 18% w porównaniu do października roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 248 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 341 sklepów własnych o łącznej powierzchni 74,2 tys. m2 i była na poziomie 14% wyższym niż na koniec października 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w październiku 2015 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 12% od osiągniętej w październiku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2015 r. wyniosła 24 mln zł i była wyższa o 4% od osiągniętej w październiku 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 165 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 25 mln zł i zmniejszyły się o 36% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 190 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec października 2015r. miały łączną powierzchnię 35,5 tys. m2, tj. o 11% więcej niż w październiku 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. m2, zatem o 23% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w październiku 2014 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.11.2015, 08:39 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |