Newsletter

REDAN SA wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w sierpniu 2014 r.

05.09.2014, 09:22aktualizacja: 05.09.2014, 09:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 24/2014

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2014 r. wyniosła 46,6 mln zł i była 10,8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 307,8 mln zł i wzrosła o 7,6% r./r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec sierpnia wyniosła 104,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 4% w odniesieniu do sierpnia 2013.

Sieć dyskontowa

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2014 r. wyniósł 25,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 19% wyższy niż w sierpniu roku poprzedzającego.

Sprzedaż po 8 miesiącach br. osiągnęła poziom 166,8 mln zł i wzrosła o prawie 15% r./r.

Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 299 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,3 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec sierpnia 2013.

Sieć modowa

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w sierpniu 2014r. wyniosła 21,3 mln zł i była wyższa o 2,2% od osiągniętej w sierpniu 2013r.

Sprzedaż po 8 miesiącach br. wyniosła 141,0 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia 2014r. miały łączną powierzchnię 39,9 tys. m2, tj. były na poziomie o niecałe 2% wyższym niż w sierpniu 2013.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w sierpniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, i wzrosła o 19,3% w porównaniu do sierpnia 2013. W ujęciu narastającym za 8 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 19,4 mln zł i wzrosła o ponad 11% r./r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2014, 09:22
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ