Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu 2016 r. wyniosła 38 mln zł i była o 11% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do stycznia 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w styczniu 2016 r. wyniósł 22 mln zł co oznacza wzrost o 17% w porównaniu do stycznia roku poprzedniego.
Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. m2 i była na poziomie 17% wyższym niż na koniec stycznia 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w styczniu 2015 r. wyniosła 16 mln zł i była wyższa o 3% od osiągniętej w styczniu 2015 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 41,9 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w styczniu 2015 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.02.2016, 10:15 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |