Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan we wrześniu 2014 r. wyniosła 41,4 mln zł i była 1% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 349,0 mln zł i wzrosła o 6,5% r./r.
Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec września wyniosła 103,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 3,7% w odniesieniu do września 2013.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów we wrześniu 2014 r. wyniósł 23,3 mln zł, co oznacza poziom o ponad 6% wyższy niż we wrześniu roku poprzedzającego.
Sprzedaż po 9 miesiącach br. osiągnęła poziom 190,1 mln zł i wzrosła o prawie 14% r./r.
Sieć Textilmarket na koniec września składała się z 300 sklepów własnych o łącznej powierzchni 64,4 tys. m2, i była na poziomie ponad 5% wyższym niż na koniec września 2013.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan we wrześniu 2014r. wyniosła 18,1 mln zł i była niższa o ok. 9% od osiągniętej we wrześniu 2013r.
Sprzedaż po 9 miesiącach br. wyniosła 158,8 mln zł, co oznacza poziom niższy o 1% od wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedzającego.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec września 2014r. miały łączną powierzchnię 39,6 tys. m2, tj. były na poziomie niecałe 1% wyższym niż we wrześniu 2013.
Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe we wrześniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, i spadła o prawie 8% w porównaniu do września 2013. W ujęciu narastającym za 9 miesięcy 2014 r. sprzedaż w kanale eC wyniosła 21,8 mln zł i wzrosła o 8,5% r./r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi abs/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.10.2014, 11:26 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |