Newsletter

Rimini Street poszerza ofertę wsparcia technicznego na produkty SAP z linii BusinessObjects

15.05.2013, 13:51aktualizacja: 15.05.2013, 13:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Licencjobiorcy BusinessObjects uzyskują dostęp do wysokiej jakości rocznego wsparcia technicznego oraz możliwość wyboru usługodawcy

SAPPHIRE NOW 2013

ORLANDO, Floryda - (BUSINESS WIRE) - Konferencja SAP SAPPHIRE NOW 2013 - Spółka Rimini Street, Inc., czołowy, niezależny dostawca usług konserwacji i wsparcia technicznego dla oprogramowania korporacyjnego, w tym wyprodukowanego przez SAP AG (http://www.riministreet.com/services/support-services/sap) (NYSE:SAP) oraz podległe korporacji Oracle (NASDAQ:ORCL) podmioty Siebel (http://www.riministreet.com/services/support-services/siebel), PeopleSoft (http://www.riministreet.com/services/support-services/peoplesoft), JD Edwards (http://www.riministreet.com/services/support-services/jd-edwards), E-Business Suite (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-e-business-suite), Oracle Database (http://www.riministreet.com/services/support-services/oracle-database) i Hyperion (http://www.riministreet.com/services/support-services/hyperion), ogłosiła dziś objęcie tymi usługami produktów z linii BusinessObjects SAP. W odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez licencjobiorców, wsparcie techniczne dla produktów tej linii zostało udostępnione niezwłocznie. Obejmuje ono te same, innowacyjne usługi wysokiej jakości, które zapewniły Rimini Street pozycję wiodącego dostawcy wsparcia w branży w zakresie produktów SAP i Oracle. Należy do nich np. gwarancja odpowiedzi w ciągu 30 minut od wyznaczonego głównego specjalisty ds. podstawowego wsparcia (PSE) i działu ds. wydajności. Ze wsparcia dla linii BusinessObjects skorzystało już wielu klientów, w tym organizacje z publikowanej przez magazyn Fortune listy 1000 i 500 największych przedsiębiorstw.

Wsparcie techniczne Rimini Street dla produktów BusinessObjects

Licencjobiorcy BusinessObjects, którzy wybiorą Rimini Street jako dostawcę usług wsparcia technicznego, mogą zaoszczędzić nawet 90% kosztów obsługi technicznej, przy czym połowa tych oszczędności (które klienci Rimini Street korzystający ze wsparcia oprogramowania korporacyjnego uzyskują już dziś) pochodzić będzie z rocznych opłat za wsparcie techniczne. Usługi dla BusinessObjects obejmują wsparcie dla wszystkich produktów tej linii, w tym:

- BusinessObjects Enterprise

- Sprawozdawczość operacyjna - Crystal Reports

- Dashboard Design (poprzednia nazwa: Xcelsius), Enterprise Performance Management (EPM) (zarządzanie wydajnością firmy)

- Analizy i zapytania ad hoc - Interactive Analysis (wcześniej - Web Intelligence)

- Przeglądanie danych - Explorer, Planning & Consolidation (wcześniej - OutlookSoft)

- Integracja - Web Services Query Tool (narzędzie do obsługi zapytań sieciowych), BI Web Services (usługi sieciowe BI)

- Integracja baz danych - Universe Designer, Information Design Tool (IDT), Enterprise Information Management (EIM)

Rimini Street, branżowy lider w zakresie wsparcia technicznego, doceniony przez najlepsze firmy analityczne i media (Red Herring oraz InformationWeek), które przyznały spółce wyróżnienia, takie jak The Stevie(R) Award, stale dba o najwyższą jakość usług, dzięki czemu spółkę tę jako partnera wybrały setki organizacji z całego świata. Spółka oferuje:

- 50-procentowe oszczędności w opłatach rocznych w porównaniu z ofertą dostawcy oprogramowania

- Wsparcie dla istniejących wersji oprogramowania przez co najmniej 10 lat, bez konieczności jego aktualizowania

- Indywidualnego specjalistę ds. podstawowego wsparcia (PSE) obsługującego każdego klienta

- Całodobowe wsparcie z gwarancją odpowiedzi ze strony starszego inżyniera nie później niż po 30 minutach od otrzymania zgłoszenia

- Indywidualnych managerów wyznaczonych do obsługi każdego klienta

- Możliwość elastycznego dostosowania umowy

Oprócz możliwości zaoszczędzenia do 90 procent łącznych wydatków na wsparcie techniczne oraz dostępu do innowacyjnych usług, licencjobiorcy współpracujący z Rimini Street w zakresie kompleksowej obsługi produktów BusinessObjects SAP i aplikacji korporacyjnych Oracle lub SAP, skorzystają także z zintegrowanej oferty o zwiększonej interoperacyjności i wariantach konfiguracyjnych w obrębie produktów BusinessObjects i innych aplikacji - a to wszystko oferowane przez jednego usługodawcę.

Najbardziej kompleksowe, globalne wsparcie dla licencjobiorców SAP

Od roku 2009, tj. od momentu wprowadzenia wsparcia dla produktów SAP, oferta Rimini Street, jako niezależnego usługodawcy, jest najbardziej kompleksowa na rynku. Oprócz obsługi linii BusinessObjects, spółka oferuje też tzw. Rimini Street Tax Engine for SAP Payroll (RSITE) (http://www.riministreet.com/services/tax-and-regulatory) (Mechanizm rozliczania podatku dla działu płac). RSITE stanowi uzupełnienie oferty podatkowej, prawnej i regulacyjnej Rimini, dostarczając przedsiębiorstwom zawsze aktualnych informacji i pomagając im w przestrzeganiu wszelkich wymogów prawnych i finansowych w skali globalnej. Jak dotąd Rimini Street udzieliło klientom z całego świata ponad 50 tysięcy porad z zakresu podatków, przepisów prawa i wymogów regulacyjnych.

Ponadto Rimini Street oferuje klientom SAP pakiet usług podstawowych dla produktów SAP, jak również wsparcie dla baz danych Oracle. Dzięki tej zintegrowanej ofercie spółka może służyć licencjobiorcom jako dostawca usług wsparcia dla aplikacji SAP i technologii Oracle oraz administrator baz danych.

W ramach swej wielokrotnie nagradzanej oferty Rimini Street zapewnia klientom konsultacje z ekspertami i błyskawiczną obsługę

Wiodący w branży program wsparcia Rimini Street obejmuje błyskawiczną obsługę i dostęp do światowej klasy ekspertów SAP. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku spółka rozbudowuje swój zespół inżynierów odpowiedzialnych za produkty SAP, uzupełniając go o specjalistów z USA, Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji.

Każdy ze specjalistów PSE współpracujących z Rimini Street ma średnio ponad 10 lat doświadczenia w zakresie wsparcia technicznego, rozwoju, wdrażania i zarządzania aplikacjami SAP, w tym SAP R/3 4.x, ECC 5.0, ECC 6.0, BW 3.5 i ich wcześniejszymi wersjami, z których korzysta większość licencjobiorców tego systemu na świecie. Dzięki wyznaczeniu indywidualnego specjalisty do współpracy z każdym klientem, Rimini Street zapewnia bardzo szybką obsługę, w tym całodobowe wsparcie techniczne, gwarancję udzielenia odpowiedzi na problem w ciągu 30 minut (przy czym średnio czas ten wynosi 3,5 minuty w dowolnym zakątku świata), możliwość dostosowania się do wymogów klienta bez dodatkowych opłat oraz co najmniej 10-letnie wsparcie dla istniejących wersji oprogramowania bez konieczności ich aktualizowania.

"Rimini Street z przyjemnością poszerza gamę swych wielokrotnie nagradzanych usług w odpowiedzi na zapotrzebowanie ze strony licencjobiorców linii BusinessObjects z całego świata - powiedział Seth Ravin (http://www.riministreet.com/company/senior-management-team), dyrektor generalny Rimini Street. - Już ponad 600 organizacji, które porównały ofertę naszą i dostawców oprogramowania, w tym wielu licencjobiorców BusinessObjects, postanowiło zastąpić współpracę z SAP i Oracle obsługą zapewnianą przez Rimini Street. Nasi klienci mogą liczyć na znaczne oszczędności oraz szybką pomoc. Dostrzegamy duży popyt na nasze usługi w zakresie wsparcia dla produktów BusinessObjects i chętnie pomożemy licencjobiorcom w przejściu pod nasze skrzydła".

Informacje o Rimini Street, Inc.

Firma Rimini Street to wiodący, niezależny dostawca usług wsparcia oprogramowania dla firm. Dzięki swojemu wielokrotnie nagradzanemu, innowacyjnemu programowi, który pozwala posiadaczom oprogramowania Oracle i SAP zaoszczędzić w ciągu 10 lat nawet 90% kosztów wsparcia technicznego, w tym 50% na rocznych opłatach, firma zrewolucjonizowała rynek usług wsparcia technicznego dla przedsiębiorstw. Klienci mogą pozostać przy obecnie używanej wersji oprogramowania, bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek aktualizacji czy zmiany aplikacji przynajmniej przez najbliższe 10 lat. Setki organizacji światowych, firm notowanych na liście Fortune 500, zarówno ze środkowego segmentu rynku, jak i sektora publicznego, i funkcjonujących w niemal każdej branży, wybrało Rimini Street jako zaufane i niezależne źródło wsparcia. Więcej informacji uzyskać można na stronie: http://www.riministreet.com oraz pod numerem 888-870-9692 (dla klientów ze Stanów Zjednoczonych) lub +1 702-839-9671 (dla klientów międzynarodowych).

Marka i logo Rimini Street stanowią znaki towarowe Rimini Street, Inc. Pozostałe nazwy firm i produktów mogą stanowić znaki towarowe zastrzeżone przez właściwe podmioty. Prawa autorskie (C) 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.

KONTAKT:

Rimini Street, Inc.

Alma Park

tel. 323-229-7282

e-mail: apark@riministreet.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.05.2013, 13:51
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii