Newsletter

Risen Energy jednym z trzech najpopularniejszych dostawców modułów fotowoltaicznych na brazylijskim rynku

28.02.2020, 10:08aktualizacja: 28.02.2020, 10:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ningbo, Chiny, 27 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Wiodąca brazylijska agencja badawcza Greener opublikowała niedawno raport na temat strategicznych badań rynkowych generacji energii fotowoltaicznej w roku 2019. Raport objął 884 integratorów systemów w okresie od 19 grudnia 2019 r. do 27 stycznia 2020 r.

Według raportu moduły solarne w Brazylii w roku 2019 głównie pochodziły z importu, a poziom importu sięgnął 4,14 GW, co oznacza wzrost o 120,3% z 1,88 GW w roku 2018. Zgodnie z danymi w 2019 r. firma Risen Energy stała się jedną z trzech najpopularniejszych marek w Brazylii, a dostawy firmy na rynek brazylijski sięgnęły około 500 MW.

Ponadto firma Risen Energy realizuje globalną strategię rozwoju i kontynuuje ekspansję skali na rynkach zagranicznych, osiągając bardzo dobre wyniki w wielu krajach i regionach. Zgodnie z danymi dotyczącymi eksportu modułów za rok 2019 opublikowanymi przez firmę doradczą Zhixinzixun poziom eksportu modułów firmy Risen Energy w 2019 r. sięgnął około 5,53 GW. Na rynku indyjskim firmie Risen Energy udało się zająć miejsce w czołowej trójce dostawców modułów za rok 2019.

„Brazylia jest rynkiem wschodzącym charakteryzującym się ogromnym potencjałem wzrostu i jest jedną z naszych strategicznych lokalizacji zagranicznych. W roku 2020 będziemy realizować strategię lokalizacji i dalej poszerzać zasięg na brazylijskim rynku w celu osiągnięcia celu dostaw 1 GW modułów do Brazylii. Będziemy także nadal dążyć do zapewniania naszym brazylijskim klientom wysokiej jakości produktów i usług” – skomentował Bob Hao odpowiedzialny za sprzedaż na rynku brazylijskim w firmie Risen Energy.

Źródło: Risen Energy Co., Ltd

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.02.2020, 10:08
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ