Pobierz materiał i Publikuj za darmo

A to wszystko dzięki innowacyjnej koncepcji firmy V.I.P. Pictures World GmbH. Nowopowstała platforma www.vip-pictures.com umożliwia sprzedaż ekskluzywnych, projektowanych online produktów w 13 różnych językach świata. Projekt kieruje się prostą zasadą - kapitalizacja popularności i sławy bez finansowego ryzyka! Oznacza to, że kreowane przez Roberta Lewandowskiego produkty są do momentu sprzedaży w ofercie czysto wirtualnej. Dopiero kupujący wyzwala proces produkcyjny, co przekłada się z jednej strony na ochronę zasobów finansowych, z drugiej na niemalże niekończącą się różnorodność produktów.
"Koncepcja VIP Pictures World umożliwia sportowcom, artystom, właścicielom marek oraz przedsiębiorstwom tworzenie własnych kolekcji merchandisingowych bez ponoszenia ryzyka finansowego - mówi Lutz Stache, prezes VIP Pictures World GmbH. - Ta forma sprzedaży jest jedyną w swoim rodzaju. Celebrytom pozostawia dużą przestrzeń finansową, a fanom większe możliwości identyfikacji ze swoimi idolami. Łączymy elementy e-commerce z social media tworząc nowy wymiar social commerce".
Niepodważalną zaletą projektu jest "jedna sztuka" - dopiero moment zakupu produktu przez klienta końcowego rozpoczyna proces produkcyjny. Przy czym nie ma znaczenia, czy dany produkt zamówiony został tylko raz czy wielokrotnie.
Partnerem globalnym w produkcji wysokiej jakości kolekcji jest firma Cristalica z siedzibą w przygranicznym Döbern. W ciągu jedynie kilku lat, znajdująca się w upadłości huta szkła zamieniła się dzięki nowemu właścicielowi Panu Lutz Stache w największą fabrykę produktów personalizowanych na świecie.
W najbliższych tygodniach do VIP Pictures World dołączą kolejni mistrzowie olimpijscy, światowi oraz znane osobistości ze świata show-biznesu oferując swoje prywatne i wyjątkowe kolekcje na www.vip-pictures.com.
Więcej na http://youtu.be/aitF-kdhf_M
KONTAKT:
Dagmara Kremer
Manager VIP Pictures World
tel. +48 511 458 125
e-mail: d.kremer@vip-pictures.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.03.2015, 17:29 |
Źródło informacji | VIP Pictures World GmbH, Cristalica GmbH |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ