Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN (Chiny), 17 października 2025 r. /PRNewswire/ - RoboUP, pionier w dziedzinie inteligentnych rozwiązań do pielęgnacji trawników, zamierza wprowadzić w listopadzie na Kickstarter swoją najnowszą innowację, Raccoon 2 SE. Ta kosiarka nowej generacji, zaprojektowana z myślą o ekologicznej i niedrogiej pielęgnacji małych trawników, będzie dostępna w sprzedaży w Europie i Stanach Zjednoczonych w ramach ekskluzywnej oferty Super Early Bird już od 200 dolarów. Wystarczy wpłacić 20 dolarów zaliczki, aby zapewnić sobie specjalne nagrody i najniższą cenę między 11 października a 10 listopada.
Od wizji do realizacji: narodziny Raccoon 2 SE
Założona w 2016 roku firma RoboUP zajmuje się tworzeniem inteligentniejszych, bardziej ekologicznych i lepiej zintegrowanych przestrzeni mieszkalnych. Po latach pomagania właścicielom średnich i dużych trawników w upraszczaniu ich codziennych czynności, zespół zdał sobie sprawę, że właściciele małych ogrodów borykają się z własnymi wyzwaniami. Intensywny tryb życia pozostawia niewiele czasu na pielęgnację trawnika, a większość dostępnych na rynku kosiarek automatycznych jest zbyt duża i zbyt droga dla małych ogrodów, co sprawia, że właściciele takich ogrodów nadal koszą trawniki ręcznie. Dla starszych właścicieli domów ręczne koszenie może być również męczące i niebezpieczne, sprawiając, że proste zadanie staje się prawdziwym obciążeniem. Te spostrzeżenia stały się inspiracją do stworzenia Raccoon 2 SE, prostej, niezawodnej i niedrogiej kosiarki robotycznej, zaprojektowanej z myślą o zaoszczędzeniu czasu domowników i sprawieniu, by pielęgnacja ogrodu była bezstresowa.
Stworzony w oparciu o sukces poprzednich modeli, Raccoon 2 SE przenosi wygodę na wyższy poziom. Brak przewodów ograniczających lub instalacji RTK, natychmiastowe koszenie bez aplikacji oraz automatyczne mapowanie z samoczynnym ładowaniem zapewniają prawdziwie bezobsługowe doświadczenie. W przypadku małych trawników z wyraźnymi fizycznymi granicami ta inteligentna kosiarka sprawia, że pielęgnacja trawnika staje się faktycznie beztroska.
Firmie zaufało ponad 80 rodzin przed kampanią na Kickstarterze
W lipcu 2025 r. firma RoboUP uruchomiła program testów beta, wysyłając ponad 80 robotów koszących do rodzin w Europie i Stanach Zjednoczonych. Ich cenne opinie pomogły udoskonalić działanie urządzeń w rzeczywistych ogrodach, zapewniając ich niezawodność i łatwość obsługi. Dzięki sprawdzonym testom i zaufanym opiniom możesz bez obaw wesprzeć kampanię, firma zachęca aby już dziś wpłacać zaliczkę!
Ekskluzywne nagrody przedpremierowe
- Zaproś i wygraj: Dołącz do kampanii poleceń RoboUP. Zarejestruj się, zaproś znajomych i wejdź do pierwszej dwudziestki rankingu, aby wygrać ekskluzywne nagrody. Osoby z najwyższą liczbą poleceń mogą otrzymać pełny zwrot kosztów zakupu zestawu Raccoon 2 SE lub specjalne upominki, takie jak osłona przeciwdeszczowa RoboUP lub zestaw ostrzy.
- Zapisz się i zdobądź 10% premii: zapisz się, aby otrzymywać najnowsze informacje o Raccoon, uzyskać dostęp do ekskluzywnych ofert i działań oraz jako jeden z pierwszych dołączyć do programu partnerskiego, w ramach którego możesz zdobyć 10% premii, dzieląc się swoją pasją do inteligentnej pielęgnacji trawników.
Cena zaczyna się już od 200 dolarów - to jednorazowa, ograniczona oferta przed rozpoczęciem kampanii na Kickstarterze. Nie przegap jedynej okazji, aby stać się właścicielem najbardziej przystępnego cenowo robota koszącego i doświadczyć kolejnej ewolucji w łatwej i ekologicznej pielęgnacji trawnika dzięki Raccoon 2 SE.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2799007/image.jpg
Źródło: RoboUP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2025, 08:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |