Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 5 lutego 2024 r. /PRNewswire/ -- Marka Rockstar Energy® zaczyna nowy rok z nowym, dynamicznym wyglądem i stylem prezentując najnowszą, odświeżoną wersję identyfikacji wizualnej dla całego asortymentu. Pełna śmiałych kolorów i smaków, nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar jest elementem wprowadzonej w ubiegłym roku platformy „Press Play”, dając fanom energię potrzebną do otwarcia się na rzeczy, które uwielbiają robić.
Dzięki zastrzykowi energii, nowa identyfikacja wizualna zaprojektowana przez PepsiCo Design + Innovation ma na celu poprawę dostępności i inkluzywności poprzez odcięcie się od tradycyjnych standardów przyjętych dla energetyków. Rockstar chce trafić w gusta szerszego grona konsumentów napojów energetycznych poprzez przyjęcie nowego wyglądu i stylu, które podkreślają smak. Odchodząc od dawnej stylistyki, nowy wizerunek zachowuje ikoniczne logo w kształcie gwiazdy, jednocześnie wprowadzając prostotę i uniwersalny przekaz, skierowany do większej i nowocześniejszej grupy fanów napojów energetycznych dostępnych w całej ofercie.
Marie-Therese Cassidy, wiceprezes działu Design Europe w PepsiCo, komentuje:
„Dzięki naszemu zaprojektowanemu na nowo systemowi identyfikacji wizualnej dla Rockstar, nadaliśmy marce nutę pewności siebie i odmienności. Obecnie każdy kontakt z marką skupia się na odważnej platformie >>Press Play<<, zachęcając fanów napojów Rockstar do korzystania z nowych doświadczeń i otwarcia się na to, co kochają robić. Gładko łącząc naszą ikoniczną złotą gwiazdę z odświeżonym logotypem Rockstar, wywarliśmy trwały wpływ zarówno na prezentację produktu, jak i jego sprzedaż. Ponadto, nasz zespół wprowadził dynamiczny, powtarzający się kształt gwiazdy, który stanowi wizualną bramę do różnorodnego świata smaków i doświadczeń Rockstar”.
Odświeżony wizerunek sygnalizuje pierwszą modernizację warstwy wizualnej marki Rockstar od ponad czterech lat. Od chwili przejęcia przez PepsiCo w 2020 r., marka przeszła transformację i zyskała tętniącą życiem, dynamiczną i orzeźwiającą estetykę. Ewolucja ta jest odzwierciedleniem progresywnego podejścia Rockstar Energy do ciągłego rozwoju marki, którego celem jest przyciągnięcie bardziej zróżnicowanych i nowoczesnych fanów energetyków.
Bart LaCount, wiceprezes ds. międzynarodowego marketingu napojów w PepsiCo:
„Od chwili przejęcia marki dążymy do dostosowania przyszłościowego i innowacyjnego podejścia, rozwijając nasz apel marketingowy z myślą o szerszym i bardziej nowoczesnym gronie odbiorców. Wprowadzenie platformy >>Press Play<< w 2023 r. było tylko początkiem serii inicjatyw ukierunkowanych na zachęcenie naszych fanów i innych osób z całego świata do przechodzenia w tryb >>Press Play<< przez cały rok. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, co rok 2024 ma w zanadrzu i nie możemy się doczekać zorganizowania kolejnych, niesamowitych eventów i aktywności w ramach platformy >>Press Play<<”.
Nowa identyfikacja wizualna marki Rockstar Energy debiutuje w Wielkiej Brytanii, Polsce i Niemczech w styczniu, a kolejne premiery nastąpią na przestrzeni tego roku. Odświeżony wizerunek obejmie wszystkie dostępne na skalę globalną smaki napojów Rockstar Energy w ramach kampanii ukierunkowanych na wiele punktów styku z marką; wszędzie indziej produkty Rockstar będą dostępne począwszy od stycznia 2024 r.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2334138/Rockstar_Press_Play_New_Visual_Identity.jpg
Źródło: PepsiCo
KONTAKT:
Więcej informacji można uzyskać pod poniższym adresem:
e-mail: pepsicomediarelations@pepsico.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.02.2024, 15:43 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |