Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DUBLIN, 5 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar® ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma przyspiesza w ten sposób ekspansję marki na nowe rynki, licząc, na co najmniej dwukrotne zwiększenie zasięgu geograficznego w okresie kolejnych trzech lat.
„Z wielką radością ogłaszamy ponowne wprowadzenie marki Rockstar Energy Drink na rynek międzynarodowy, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów w obszarze napojów funkcjonalnych. Napoje energetyczne to kategoria z potencjałem wzrostowym, która wyraźnie przyspiesza na całym świecie, a nasza marka już od jakiegoś czasu wymagała odświeżenia. Nowa kampania to nasz sposób na zmianę postrzegania Rockstar przez konsumentów, a jednocześnie zwrócenia uwagi na ciężko pracujących, pełnych pasji ludzi, którzy codziennie podejmują swoje wysiłki” – powiedział Mark Kirkham, wiceprezes i dyrektor generalny Sports, Energy & Juice, Global Beverages, PepsiCo.
Kampania „Rockstar. Przejmij scenę" rozpoczyna się 3 różnymi historiami. Podkreślają one wytrwałość i determinację tych, którzy nie ustają w codziennych wysiłkach: gracza, pracownika biurowego i domowej raperki. Filmy ukazują autentyczne historie przebojowych ludzi, którzy dzielą się swoją ciężką pracą, pasją i postępami, a także tym, co pomaga im osiągnąć sukces.
„Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink” - dodała Dorota Surmaczyńska.
Zintegrowane elementy kampanii pojawią się w wielu kanałach, w tym mobilnych, cyfrowych, w mediach społecznościowych, a także w sklepach. Nowa tożsamość wizualna wykreowana przez globalny zespół ds. projektowania graficznego PepsiCo przejawia się w także w nowatorskich opakowaniach napojów. Odświeżenie wzornictwa obejmuje całą gamę napojów, a jej celem było między innymi unowocześnienie kultowego logo gwiazdy przy użyciu mieszanki kolorów metalicznego złota i czerni.
„To wspaniałe, że możemy przenieść nasze wzornictwo opakowań na poziom międzynarodowy. Wierzymy, że dzięki nowej tożsamości wizualnej Rockstar Energy Drink uda nam się podnieść rangę marki i sprawić, że stanie się ona bardziej wyjątkowa i atrakcyjna dla konsumentów na całym świecie” – powiedział Stephen White, dyrektor ds. projektów graficznych, PepsiCo Global Beverages.
Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (w wersji 250 ml i 500 ml) to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance w wersji 500 ml raz 250 ml, Rockstar Juiced El Mango w wersji 500 ml, Rockstar Juiced Passionfrutas w wersji 500 mln, Rockstar Punched Cotton Candy w wersji 250 ml oraz Rockstar Punched Raspberry w wersji 250 ml. Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Beth.porter@pepsico.com
Informacje dodatkowe
Domowa raperka: spot ukazuje artystkę muzyczną, która buduje swoją własną scenę w życiu. Od prowizorycznych studiów nagraniowych aż po długie godziny w procesie produkcji, bohaterka tego filmu cechuje się wytrwałością i determinacją, które wraz z Rockstar pozwolą jej w pełni zrealizować własny potencjał.
Pracownik biurowy: w filmie poznajemy pracownika biurowego, który usiłuje przebrnąć przez popołudniowe spotkania, dostawy biurowe i rozmowy z kolegami. Rockstar pomaga mu zyskać motywację, by przeć do przodu – wprost do awansu i nowego biura.
Gracz: materiał pokazuje życie zagorzałego gracza. Oznacza to długie sesje z godnymi przeciwnikami oraz obolałe kciuki, jednak dzięki napojowi Rockstar, jaki zawsze jest w pogotowiu, bohater filmu znajduje siłę i energię, aby wytrwać i zdobyć upragniony tytuł.
O Rockstar Energy
Od 2001 roku Rockstar produkuje napoje podkreślające wysiłek ciężko pracujących ludzi na całym świecie, którzy cechują się wytrwałością i determinacją w realizowaniu własnych celów. Gama ponad 20 różnorodnych wariantów smakowych Rockstar dostępnych w sklepach w ponad 30 krajach świata, zapewnia pełny smaku i wartości odżywczych zastrzyk energii. Marka Rockstar dołączyła do szerokiej oferty firmy PepsiCo w marcu 2020 r. PepsiCo jest także właścicielem marek Sting i Adrenaline Rush oraz GameFuel i AMP.
O PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld USD. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda USD.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose", która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose" stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1495518/Rockstar_Poland_Hero_Image.jpg
Źródło: PepsiCo
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.05.2021, 09:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |