Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Rollic, spółka zależna firmy Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowego lidera w dziedzinie interaktywnej rozrywki, ogłosiła dzisiaj, że przekroczyła próg miliarda pobrań w ramach swojej zróżnicowanej oferty gier typu hyper-casual. Jako jeden z największych wydawców gier hyper-casual na świecie, Rollic stworzyła unikalny proces tworzenia gier, który wykorzystuje analizę danych i rygorystyczne testy pozwalające projektować i publikować kolejne hitowe tytuły hyper-casual. Proces ten generuje atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców koncepcje gier, które zdobywają popularność w popkulturze i szybko rozprzestrzeniają się na wiodących portalach społecznościowych, takich jak TikTok.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005074/en/.
Szybko rosnąca oferta Rollic obejmuje 15 tytułów, które osiągnęły 1. lub 2. miejsce w rankingu najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store. Przeboje „Hair Challenge”, „High Heels!” i „Tangle Master 3D” wygenerowały ponad 100 milionów pobrań na całym świecie. Niedawno wydany tytuł „Rollic Queen Bee” osiągnął w czerwcu 1. miejsce wśród najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store, a „Arrow Fest” od momentu premiery w czerwcu awansował na 2 miejsce wśród najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store. „High Heels!” przypieczętowała w czerwcu pierwsze tego rodzaju partnerstwo z Kennethem Colem, wprowadzając w grze kolekcję tego kultowego projektanta pod nazwą PRIDE 2021, która ma promować różnorodność i zwiększyć świadomość działań Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego (Mental Health Coalition).
„Jesteśmy zdumieni dotychczasowymi wynikami Rollic w tym roku - powiedział Bernard Kim, prezes Zynga ds. wydawniczych. - Rollic to wyjątkowy wydawca, który jest w stanie publikować kolejne gry, które zaskakują i zachwycają graczy. Wymyślili oni świeże podejście do tworzenia gier, którego efektem są proste, ale mocno wciągające gry o powszechnej atrakcyjności”.
„Jestem niezmiernie dumny z zespołu Rollic za to znaczące osiągnięcie. Ten kamień milowy podkreśla zdolność firmy Rollic do łączenia sztuki i umiejętności tworzenia gier w ramach opracowywania tytułów, które przemawiają do graczy z różnych środowisk - powiedział Burak Vardal, współzałożyciel firmy Rollic. - Poprzez ciągłe doskonalenie naszego rozumienia tego, czego poszukują dzisiejsi gracze i tworzenie setek nowych koncepcji gier w każdym kwartale, jesteśmy w stanie dostarczać atrakcyjne i oryginalne tytuły, które z powodzeniem dają rozrywkę milionom osób na całym świecie”.
Zynga nabyła Rollic w październiku 2020 roku, tym samym wchodząc w kategorię hiper-casual. Założona w 2018 roku przez Buraka Vardala, Deniza Basarana i Mehmeta Can Yavuza firma Rollic szybko zyskała pozycję lidera w tej kategorii dzięki innowacyjnemu procesowi tworzenia gier i atrakcyjnej ofercie gier hiper-casual. Gry Rollic są dostępne na urządzenia z systemami iOS i Android w ponad 175 krajach na całym świecie.
Materiały dodatkowe dotyczące Rollic i jej gier: https://www.dropbox.com/sh/97plhmo4vnycx2c/AACrCuPm0jpAs8YDrynzz2sta?dl=0
Zynga Inc.
Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Spółka posiada zróżnicowaną ofertę serii gier, które są dostępne w ponad 175 krajach i regionach świata i zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad cztery miliardy razy. Można wśród nich wymienić m.in. „CSR Racing”™, „Empires & Puzzles”™, „Hair Challenge”™, „Harry Potter: Puzzles & Spells”™, „High Heels! ”™, „Merge Dragons! ”™, „Merge Magic! ”™, „Queen Bee”™, „Toon Blast”™, „Toy Blast”™, „Words With Friends”™ i „Zynga Poker”™. Dzięki Chartboost - wiodącej platformie reklamowo-finansowej - Zynga jest czołową w branży platformą nowej generacji posiadającą zdolność optymalizacji w sposób skalowalny zautomatyzowanych reklam i zysków. Założona w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kaliforni i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji na stronie https://www.zynga.com/ oraz na profilach Zynga na Twitterze, Instagramie, Facebooku lub blogu Zynga.
Rollic
Rollic, spółka z siedzibą w Stambule założona w grudniu 2018 roku, jest twórcą i wydawcą gier koncentrującym się na darmowych grach typu hyper-casual na systemy iOS i Android. Do gier wydanych przez Rollic należą: „Arrow Fest”, „Blob Runner 3D”, „Block Breaker Miner”, „Go Knots 3D”, „Hair Challenge”, „High Heels!”, „Onnect - Pair Matching Puzzle”, „Queen Bee”, „Ragdoll Fighter” oraz „Tangle Master 3D”. Spółka Rollic jest zaangażowana w produkcję popularnych gier globalnych, a jednocześnie buduje prężną sieć twórców gier w tej branży. W 2020 r. spółka została przejęta przez Zyngę, globalnego lidera rozrywki interaktywnej. Więcej informacji na stronie https://www.rollicgames.com/ oraz na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, Twitterze lub blogu Rollic.
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005074/en/.
Źródło: Zynga
KONTAKT:
Kenny Johnston
e-mai: kjohnston@zynga.com
tel. 602-999-1890
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.08.2021, 16:14 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |