Newsletter

Rollic przekracza miliard pobrań na całym świecie

06.08.2021, 16:14aktualizacja: 06.08.2021, 16:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Zynga
Business Wire/Zynga
Zdobywające szczyty rankingów tytuły „Hair Challenge”, „High Heels!” i „Tangle Master 3D” z kategorii gier typu hyper-casual wygenerowały ponad 100 mln pobrań każdy.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Rollic, spółka zależna firmy Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowego lidera w dziedzinie interaktywnej rozrywki, ogłosiła dzisiaj, że przekroczyła próg miliarda pobrań w ramach swojej zróżnicowanej oferty gier typu hyper-casual. Jako jeden z największych wydawców gier hyper-casual na świecie, Rollic stworzyła unikalny proces tworzenia gier, który wykorzystuje analizę danych i rygorystyczne testy pozwalające projektować i publikować kolejne hitowe tytuły hyper-casual. Proces ten generuje atrakcyjne dla szerokiego grona odbiorców koncepcje gier, które zdobywają popularność w popkulturze i szybko rozprzestrzeniają się na wiodących portalach społecznościowych, takich jak TikTok.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005074/en/.

Szybko rosnąca oferta Rollic obejmuje 15 tytułów, które osiągnęły 1. lub 2. miejsce w rankingu najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store. Przeboje „Hair Challenge”, „High Heels!” i „Tangle Master 3D” wygenerowały ponad 100 milionów pobrań na całym świecie. Niedawno wydany tytuł „Rollic Queen Bee” osiągnął w czerwcu 1. miejsce wśród najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store, a „Arrow Fest” od momentu premiery w czerwcu awansował na 2 miejsce wśród najczęściej pobieranych gier w amerykańskim App Store. „High Heels!” przypieczętowała w czerwcu pierwsze tego rodzaju partnerstwo z Kennethem Colem, wprowadzając w grze kolekcję tego kultowego projektanta pod nazwą PRIDE 2021, która ma promować różnorodność i zwiększyć świadomość działań Koalicji na rzecz Zdrowia Psychicznego (Mental Health Coalition).

„Jesteśmy zdumieni dotychczasowymi wynikami Rollic w tym roku - powiedział Bernard Kim, prezes Zynga ds. wydawniczych. - Rollic to wyjątkowy wydawca, który jest w stanie publikować kolejne gry, które zaskakują i zachwycają graczy. Wymyślili oni świeże podejście do tworzenia gier, którego efektem są proste, ale mocno wciągające gry o powszechnej atrakcyjności”.

„Jestem niezmiernie dumny z zespołu Rollic za to znaczące osiągnięcie. Ten kamień milowy podkreśla zdolność firmy Rollic do łączenia sztuki i umiejętności tworzenia gier w ramach opracowywania tytułów, które przemawiają do graczy z różnych środowisk - powiedział Burak Vardal, współzałożyciel firmy Rollic. - Poprzez ciągłe doskonalenie naszego rozumienia tego, czego poszukują dzisiejsi gracze i tworzenie setek nowych koncepcji gier w każdym kwartale, jesteśmy w stanie dostarczać atrakcyjne i oryginalne tytuły, które z powodzeniem dają rozrywkę milionom osób na całym świecie”.

Zynga nabyła Rollic w październiku 2020 roku, tym samym wchodząc w kategorię hiper-casual. Założona w 2018 roku przez Buraka Vardala, Deniza Basarana i Mehmeta Can Yavuza firma Rollic szybko zyskała pozycję lidera w tej kategorii dzięki innowacyjnemu procesowi tworzenia gier i atrakcyjnej ofercie gier hiper-casual. Gry Rollic są dostępne na urządzenia z systemami iOS i Android w ponad 175 krajach na całym świecie.

Materiały dodatkowe dotyczące Rollic i jej gier: https://www.dropbox.com/sh/97plhmo4vnycx2c/AACrCuPm0jpAs8YDrynzz2sta?dl=0

Zynga Inc.

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Spółka posiada zróżnicowaną ofertę serii gier, które są dostępne w ponad 175 krajach i regionach świata i zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad cztery miliardy razy. Można wśród nich wymienić m.in. „CSR Racing”™, „Empires & Puzzles”™, „Hair Challenge”™, „Harry Potter: Puzzles & Spells”™, „High Heels! ”™, „Merge Dragons! ”™, „Merge Magic! ”™, „Queen Bee”™, „Toon Blast”™, „Toy Blast”™, „Words With Friends”™ i „Zynga Poker”™. Dzięki Chartboost - wiodącej platformie reklamowo-finansowej - Zynga jest czołową w branży platformą nowej generacji posiadającą zdolność optymalizacji w sposób skalowalny zautomatyzowanych reklam i zysków. Założona w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kaliforni i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji na stronie https://www.zynga.com/ oraz na profilach Zynga na Twitterze, Instagramie, Facebooku lub blogu Zynga.

Rollic

Rollic, spółka z siedzibą w Stambule założona w grudniu 2018 roku, jest twórcą i wydawcą gier koncentrującym się na darmowych grach typu hyper-casual na systemy iOS i Android. Do gier wydanych przez Rollic należą: „Arrow Fest”, „Blob Runner 3D”, „Block Breaker Miner”, „Go Knots 3D”, „Hair Challenge”, „High Heels!”, „Onnect - Pair Matching Puzzle”, „Queen Bee”, „Ragdoll Fighter” oraz „Tangle Master 3D”. Spółka Rollic jest zaangażowana w produkcję popularnych gier globalnych, a jednocześnie buduje prężną sieć twórców gier w tej branży. W 2020 r. spółka została przejęta przez Zyngę, globalnego lidera rozrywki interaktywnej. Więcej informacji na stronie https://www.rollicgames.com/ oraz na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, Twitterze lub blogu Rollic.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005074/en/.

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Kenny Johnston

e-mai: kjohnston@zynga.com

tel. 602-999-1890

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.08.2021, 16:14
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii