Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Link do badania: https://eu1.hubs.ly/H0d6Plz0
Badanie to jest odpowiedzią na dane Eurostatu, które wskazują, że tylko 6% polskich firm korzysta z technologii AI, co stawia Polskę wśród krajów o najniższym wskaźniku wdrożeń AI w Europie. Zrozumienie przyczyn tej sytuacji i opracowanie rozwiązań, które mogą pomóc w popularyzacji AI i analizy danych, to kluczowe cele tego projektu.
„Technologie analityczne oraz te oparte na sztucznej inteligencji mają ogromny potencjał do zwiększenia efektywności biznesowej firm, a brak ich szerokiego zastosowania w Polsce jest barierą, którą musimy wspólnie przezwyciężyć. Chcemy zbadać, co stoi na przeszkodzie i jak możemy pomóc przedsiębiorstwom lepiej wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne” - mówi Piotr Biegun, COO w Algolytics Technologies.
Badanie będzie obejmować szeroki zakres firm z różnych sektorów, a jego wyniki mają na celu wsparcie polskich przedsiębiorstw w zrozumieniu i poprawie ich możliwości wykorzystywania danych i AI. Wyniki badania zostaną opublikowane w listopadzie 2024 roku i będą dostępne dla uczestników wraz z rekomendacjami na przyszłość.
Dlaczego warto wziąć udział?
Uczestnictwo w badaniu nie tylko umożliwi polskim firmom dostęp do wniosków i rekomendacji opartych na analizie rynkowej, ale także pomoże zidentyfikować kluczowe wyzwania i potrzeby związane z danymi i AI. To wyjątkowa okazja do zaangażowania się w rozwój nowych inicjatyw wspierających transformację cyfrową polskiego biznesu.
Harmonogram badania
Odpowiedzi do badania będą zbierane do połowy listopada 2024 roku, a wyniki zostaną opublikowane w raporcie wraz z komentarzami ekspertów.
Organizatorzy są otwarci na współpracę z nowymi partnerami, którzy regularnie dołączają do nich, aby zaangażować się w promocję badania. Algolytics Technologies zaprasza do śledzenia projektu i zachęca firmy do aktywnego udziału w badaniu.
Link do badania: https://eu1.hubs.ly/H0d6Plz0
KONTAKT:
Inez Wenta
Marketing & Communications Manager
Algolytics Technologies
e-mail: marketing@algolytics.pl
Źródło informacji: Algolytics Technologies
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.10.2024, 11:04 |
Źródło informacji | Algolytics Technologies |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rozszerzona odpowiedzialność producenta to wyzwanie dla producentów, samorządów, branży odpadowej i recyklerów PAP
Dla nas najważniejszym elementem ostatnich dni i tygodni jest rozszerzona odpowiedzialność producenta, ponieważ dotyka ona całego obiegu materiałowego: od producentów, przez samorządy, branżę odpadową, po recyklerów – podkreślił Kamil Majerczak, CEO PreZero w Polsce, podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu.- 15.09.2025, 11:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu - wiodąca platforma dialogu
Ponad 6 tysięcy gości przyjechało na XXXIV Forum Ekonomiczne w Karpaczu, które odbyło się w dniach 2-4 września 2025 roku. Przez trzy dni przedstawiciele polityki, biznesu, ekonomii, nauki i kultury z ponad 50 krajów świata debatowali o najważniejszych wyzwaniach współczesności, koncentrując się wokół hasła przewodniego tegorocznego Forum: „Czas transformacji - jaka będzie Europa przyszłości?”.- 15.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
-
Image
Maczfit i smaki dzieciństwa
Każdy z nas ma w pamięci zapachy i smaki, które przenoszą nas do beztroskich lat dzieciństwa. Wystarczy je przywołać, by znów poczuć się jak dziecko - siedzące przy kuchennym stole i czekające na ulubione danie przygotowane z sercem przez mamę czy babcię. Aromat drożdżowych racuchów unoszący się w kuchni, kremowy budyń z cynamonem jedzony prosto z rondelka, gorąca zupa pomidorowa czy makaron z truskawkami i śmietaną - właśnie takie dania zapamiętujemy na całe życie. Są częścią naszych historii i rodzinnych tradycji.- 15.09.2025, 10:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Maczfit
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ