Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Link do badania: https://eu1.hubs.ly/H0d6Plz0
Badanie to jest odpowiedzią na dane Eurostatu, które wskazują, że tylko 6% polskich firm korzysta z technologii AI, co stawia Polskę wśród krajów o najniższym wskaźniku wdrożeń AI w Europie. Zrozumienie przyczyn tej sytuacji i opracowanie rozwiązań, które mogą pomóc w popularyzacji AI i analizy danych, to kluczowe cele tego projektu.
„Technologie analityczne oraz te oparte na sztucznej inteligencji mają ogromny potencjał do zwiększenia efektywności biznesowej firm, a brak ich szerokiego zastosowania w Polsce jest barierą, którą musimy wspólnie przezwyciężyć. Chcemy zbadać, co stoi na przeszkodzie i jak możemy pomóc przedsiębiorstwom lepiej wykorzystywać dostępne rozwiązania technologiczne” - mówi Piotr Biegun, COO w Algolytics Technologies.
Badanie będzie obejmować szeroki zakres firm z różnych sektorów, a jego wyniki mają na celu wsparcie polskich przedsiębiorstw w zrozumieniu i poprawie ich możliwości wykorzystywania danych i AI. Wyniki badania zostaną opublikowane w listopadzie 2024 roku i będą dostępne dla uczestników wraz z rekomendacjami na przyszłość.
Dlaczego warto wziąć udział?
Uczestnictwo w badaniu nie tylko umożliwi polskim firmom dostęp do wniosków i rekomendacji opartych na analizie rynkowej, ale także pomoże zidentyfikować kluczowe wyzwania i potrzeby związane z danymi i AI. To wyjątkowa okazja do zaangażowania się w rozwój nowych inicjatyw wspierających transformację cyfrową polskiego biznesu.
Harmonogram badania
Odpowiedzi do badania będą zbierane do połowy listopada 2024 roku, a wyniki zostaną opublikowane w raporcie wraz z komentarzami ekspertów.
Organizatorzy są otwarci na współpracę z nowymi partnerami, którzy regularnie dołączają do nich, aby zaangażować się w promocję badania. Algolytics Technologies zaprasza do śledzenia projektu i zachęca firmy do aktywnego udziału w badaniu.
Link do badania: https://eu1.hubs.ly/H0d6Plz0
KONTAKT:
Inez Wenta
Marketing & Communications Manager
Algolytics Technologies
e-mail: marketing@algolytics.pl
Źródło informacji: Algolytics Technologies
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.10.2024, 11:04 |
Źródło informacji | Algolytics Technologies |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ