Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Chengdu, Chiny, 8 grudnia 2017 r. /PRNewswire/ - Drugie międzynarodowe targi umeblowania w Chengdu (International Furnishings Innovation Fair, IFIF) dobiegły końca dnia 29 listopada 2017 r. Pomyślny przebieg targów objął pierwszą wystawę rozwiązań internetu rzeczy w branży meblarskiej w Chinach, która była wynikiem połączenia wiodących rozwiązań tego typu z całego świata, platformy marketingowej Cloud City i tradycyjnych sprzedawców pod jednym dachem. Wydarzenie udowodniło, w jaki sposób rozwiązania internetu rzeczy mogą znaleźć zastosowania w identyfikowalności, sprzedaży, marketingu i promocji umeblowania. Targi organizowane przy współpracy z Cloud City umożliwiły bezproblemową integrację prezentacji produktów online i offline, a także wprowadzenie ekosystemu internetu rzeczy w branży meblarskiej z łatwym dostępem na urządzeniach mobilnych. Prezentacja i integracja nowych technologii znacznie przyczyniły się do podkreślenia roli chińskich produktów na światowych rynkach.
Drugie targi IFIF były bardzo udane. Wzięło w nich udział 321 000 specjalistów i innych gości, a w ciągu pięciu dni wydarzenia zarejestrowano 72 000 pojazdów wjeżdżających na parking lub podwożących uczestników. W sumie w trakcie targów podpisano kontrakty o łącznej wartości przekraczającej 5,19 miliarda juanów (około 785 milionów dolarów). Tak liczba odwiedzających, jak i obrót znacznie przewyższyły wyniki osiągnięte w pierwszej edycji wydarzenia.
Wydarzenie zgromadziło pod jednym dachem ponad 2 000 wiodących producentów umeblowania z całego świata, w tym Stylution, Serta, Lazboy, Cheers, Derruci, Quan You i KUKA, a także grupy nabywcze z instytucji rządowych, firm projektujących meble oraz hurtowników i sklepy głównie z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Japonii, Korei Południowej, Malezji i Kirgistanu. W ramach targów zaprezentowano wiele produktów, przeprowadzono promocje i zorganizowano fora i wykłady w sześciu pawilonach.
Poza wystawami mebli, wykończenia i akcesoriów wydarzenie umożliwiło także prezentację innowacji technologicznych, tym samym wprowadzając na rynek najnowsze inteligentne rozwiązania meblarskie. Stając się modelowym wydarzeniem promującym innowacje internetu rzeczy, targi zaprezentowały branży szerokie możliwości zastosowań zaawansowanej technologii Z-Code internetu rzeczy i platformy marketingowej Cloud City, które umożliwiły wystawianie i sprzedaż mebli. Rozwiązania te okazały się przełomowe zwłaszcza w zakresie integracji z internetem rzeczy i dostarczania wysokiej jakości produktów. Dzięki zintegrowanej platformie marketingowej wystawcy mieli dostęp do szerokiego wachlarza funkcji, w tym niepowtarzalnych kodów produktów, a także zakupów przy zastosowaniu kodów QR, a także wydarzeń promocyjnych, reklamy, identyfikowalności i cross-marketingu, które umożliwiły synchronizację wystaw produktów w sieci i poza nią oraz wystąpienie synergii między zasobami. Wystawcy mogli z łatwością identyfikować potencjalnych partnerów i nawiązywać współpracę, co z kolei ułatwiło ekspansję na rynki w zachodniej części Chin przy jednoczesnym utrzymaniu kosztów pod kontrolą.
Na drugich targach IFIF pojawiło się wielu producentów umeblowania z chińskich prowincji Guangdong, Jiangxi, Hunan, Hubei i Shaanxi. Producenci prezentowali swoje wyroby i mogli spotkać się twarzą w twarz z ekspertami zakupowymi z zachodnich i centralnych obszarów państwa, spośród których wielu składało zamówienia na miejscu. Komitet organizacyjny przyznawał kupcom dotacje na koszty podróży i zakwaterowania, a także zapewniał pomoc w wypełnianiu dokumentów zakupowych. Znaczna grupa indywidualnych nabywców, którzy odwiedzili targi w celu wyposażenia domów i biur, nabyła wybrane elementy wykończeniowe w cenach fabrycznych.
Targi uzyskały wiele pozytywnych opinii od chińskich oddziałów i przedstawicieli izb handlowych z całego świata. Daniel Miller, dyrektor organizacji China-Britain Business Council Southwest China podkreślił, że przyjęcie przez drugą edycję targów IFIF innowacyjnych rozwiązań, w tym platformy Cloud City i zaawansowanego internetu rzeczy to dobre wieści dla firm poza Chinami i przyczyni się do szybkiego wejścia na chiński rynek przez brytyjskie instytucje.
W trakcie targów wiele znanych marek, w tym DeRUCCI i Airland, przeprowadziło konferencje prasowe, na których zaprezentowano nowe produkty z możliwością ich natychmiastowego zamówienia. Takie rozwiązanie okazało się bardzo zachęcające dla kupców i konsumentów. Targi były także okazją do przeprowadzenia pierwszego szczytu projektantów Kunpeng Scholarship Western Design Summit Forum. Długo wyczekiwany szczyt zgromadził wiodących projektantów w branży, którzy debatowali nad wpływem zmian w stylu życia na projektowanie mebli.
Dnia 29 listopada przeprowadzono uroczyste wręczenie nagród targów IFIF. Spośród 287 marek meblarskich wybrano 10 ulubionych producentów wytypowanych przez 4 265 523 ankietowanych odwiedzających.
Oficjalna strona internetowa międzynarodowych targów umeblowania w Chengdu (International Furnishings Innovation Fair, IFIF): www.cdifif.com.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/616131/Furnishings_Chengdu.jpg
Źródło: International Furnishings Innovation Fair (Chengdu)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.12.2017, 16:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |