Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Po sukcesie I edycji Miesiąca Teatrów (15 000 sprzedanych biletów), której ambasadorem był Tomasz Karolak, Dyrektor Artystyczny teatru IMKA w Warszawie, oraz ogromnym zainteresowaniu akcją "Teatr-dodaj do ulubionych" pod patronatem Andrzeja Seweryna, wybitnego aktora i Dyrektora Naczelnego Teatru Polskiego, Groupon nie ma wątpliwości, że promocja kultury wyższej w Polsce ma sens. Firma doskonale odnalazła się w roli suflera, który podpowiada swoim użytkownikom, jak spędzić wolny czas, realizując tym samym główne założenie swojej misji, aby więcej osób czerpało z dostępnej na Groupon oferty kulturalnej. Patronem tegorocznej edycji został miejski magazyn informacyjny Aktivist.
Teatr dostępny dla wszystkich
Projekt Groupon to wirtualny festiwal teatralny, który zmienia postrzeganie teatru jako miejsca dostępnego tylko dla wybranych. Groupon – dzięki ofercie dostępnej na stronie – udowadnia, że każdy może znaleźć w repertuarze coś dla siebie – zarówno Ci, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z teatrem, jak i osoby, przed którymi nie ma on tajemnic. Polacy przekonują się, że to doskonały sposób spędzania czasu. Podczas Miesiąca Teatrów bilety na Groupon można było i znowu będzie można nabyć w cenie niższej niż zazwyczaj. Firma wychodzi w ten sposób naprzeciw osobom, które często rezygnują z pójścia do teatru właśnie ze względu na koszty. Co więcej, bilety będzie można kupić nie wychodząc z domu. Wystarczy kilka kliknięć.
Sławy polskiej sceny wspierają Miesiąc Teatrów z GROUPON
"Kiedy zaproponowano mi, żebym została ambasadorką Miesiąca Teatrów nie miałam wątpliwości, że chcę się w ten projekt zaangażować. Uważam, że teatry trzeba promować przy każdej okazji i cieszy mnie, że coraz więcej ludzi wybiera tę formę spędzania wolnego czasu. Jestem pewna, że pośród szerokiej oferty spektakli każdy widz znajdzie coś dla siebie i będzie gościł w teatrze na co dzień, nie tylko 'od święta'" – tak o akcji wypowiada się tegoroczna ambasadorka, wybitna aktorka filmowa i teatralna, Danuta Stenka.
Wspieranie małych teatrów przez promocję na GROUPON
Inicjatywa Miesiąc Teatrów z jednej strony niesie korzyści klientom Groupon, z drugiej natomiast promuje teatry, które często nie mogą pozwolić sobie na kosztowną promocję. Groupon posiada niezbędne narzędzia oraz doświadczenie, które pozwala wypromować się nawet małym instytucjom kultury.
"Jest wiele instytucji (np. małych teatrów), które nie radzą sobie z dystrybucją biletów online ze względu na ograniczone środki, które mogą przeznaczyć na marketing. Z jednej strony Groupon zachęca użytkowników do wylogowania się i rozrywki w świecie offline – z drugiej, pozwala małym biznesom na znalezienie się w świecie online. W ubiegłorocznej edycji Miesiąca Teatrów wzięło udział ponad 15 000 osób. Widzowie mieli do wyboru 100 spektakli pokazywanych na ponad 40 scenach w całej Polsce" – powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska. "Nawiązanie bliskiej współpracy z instytucjami kultury oraz znanymi nazwiskami to ważny element naszej misji, którą jest sprawianie ludziom przyjemności, zachęcanie ich do wyjścia z domu i poszerzania horyzontów" – dodała Aniela Hejnowska.
Każdy znajdzie coś dla siebie
W ofercie Groupon dostępne są bilety na wydarzenia, imprezy masowe i kameralne: koncerty, widowiska, spektakle teatralne (dla dzieci i dorosłych), bilety do kina, bilety wstępu do dużych parków rozrywki. Bilety są sprzedawane w przedsprzedaży, równocześnie z ogłoszeniem wydarzeń, w połowie cyklu sprzedaży, a czasem last minute. Na niektórych wydarzeniach Groupon ma specjalny sektor tylko dla swoich użytkowników.
W tym roku do współpracy zaangażowało się ponad 50 teatrów z 8 miast Polski. Oferta obejmuje niemal każdy gatunek sceniczny więc organizatorzy nie mają wątpliwości, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.09.2015, 16:16 |
Źródło informacji | Groupon |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT