Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• Dla polskiego przewoźnika Chicago jest strategiczną destynacją na rynku amerykańskim pod względem potencjału ruchu polonijnego oraz innych mniejszości zamieszkujących tę aglomerację.
• W nowym salonie PLL LOT pasażerowie będą mogli skorzystać z nowoczesnej strefy pracy, relaksu oraz części gastronomicznej. Nie zabraknie akcentów nawiązującej do polskiej tradycji, m.in. dzięki wykorzystaniu w przestrzeni bursztynu, a także współpracy z polskimi partnerami.
• Otwarcie zaplanowane jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2024 roku.
Polskie Linie Lotnicze LOT kontynuują swoja działalność związaną z poprawą doświadczeń pasażerów. Nowy LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago to pierwsza tego typu przestrzeń poza Europą. Jej otwarcie planowane jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2024 roku. Wnętrze będzie charakteryzowało się nowoczesnym wzornictwem, ale także przemyślanym konceptem funkcjonalnym. Do dyspozycji pasażerów będzie kilka stref, dzięki którym oczekiwanie na podróż stanie się jeszcze bardziej komfortowe.
Wietrzne miasto, „Kevin sam w domu” czy Michael Jordan - to jedne z wielu symboli charakteryzujących miasto znad Michigan. Dla PLL LOT Chicago jest kluczowym kierunkiem w Stanach Zjednoczonych ze względu na potencjał ruchu polonijnego. Jest to miejsce także bliskie polskim tradycjom, dlatego właśnie tam powstaje nowa poczekalnia biznesowa narodowego przewoźnika, w której nie zabraknie lokalnych akcentów, m.in. bursztynu czy produktów od polskich partnerów. Linie lotnicze są w trakcie finalizacji projektu wykończenia wnętrz, a do współpracy przy jego tworzeniu zaprosiły prestiżowe biuro architektoniczne w Chicago.
„Bardzo cieszy mnie fakt, że możemy już teraz podzielić się wiadomością o budowie LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago. Nowy i jednocześnie pierwszy salonik biznesowy poza Europą to kolejny przełomowy krok w rozwoju naszej firmy. Chcemy, by przestrzeń była symbolem polskiej gościnności, z którą LOT jest nieodłącznie kojarzony. Wierzę, że dzięki niej będziemy mogli zaoferować fantastyczne doświadczenia naszym gościom” - mówi Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowy Business Lounge PLL LOT w Chicago zajmie łącznie 617 m2 i zlokalizowany będzie w centralnej części terminala. Niewątpliwym atutem przestrzeni będzie widok na płytę lotniskową. W jej wnętrzu pasażerowie będą mogli skorzystać z trzech stref: relaksu, pracy oraz gastronomicznej. Strefa pracy wyposażona zostanie w odpowiednie stoliki na laptopa oraz stacje do ładowania urządzeń elektronicznych. W przestrzeni gastronomicznej pasażerowie będą mogli wygodnie usiąść i skorzystać z szerokiej oferty posiłków oraz napojów. Strefa relaksu - cicha, zaciemniona i wydzielona od pozostałych części, będzie idealna dla wszystkich podróżnych, którzy marzą o chwili dla siebie.
Business Lounge będzie dostępny dla pasażerów Polskich Linii Lotniczych LOT oraz posiadaczy kart programów partnerskich.
Wizualizacje dostępne są pod poniższym linkiem: WIZUALIZACJE.
Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 12. najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.10.2023, 10:43 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
PTV Logistics Releases the “Next Generation” of Truck Route Planning Software
- 08.11.2024, 16:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali 1 mln złotych Ochotniczym Strażom Pożarnym na pomoc w walce ze skutkami powodzi PAP
Przedsiębiorcy Intermarché i Bricomarché przekazali darowiznę w wysokości 1 000 000 złotych na rzecz Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP. Zbiórka została zainicjowana w odpowiedzi na dramatyczną sytuację powodziową w południowo-zachodniej Polsce. Środki wpłacone przez przedsiębiorców na konto Fundacji Muszkieterów, którą współtworzą od ponad 20 lat, zostaną przeznaczone na zakup sprzętu, niezbędnego do prowadzenia skutecznych i bezpiecznych akcji pomocowych. Uroczystość przekazania symbolicznego czeku miała miejsce 7 listopada 2024 roku (czwartek) w Muzeum Niepodległości w Warszawie.- 08.11.2024, 10:07
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Biuro Prasowe Grupy Muszkieterów
-
Zaprezentowano nową nazwę i logo dla gamy produktów z włókna szklanego odpornego na alkalia firmy Nippon Electric Glass
- 08.11.2024, 09:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire