Pobierz materiał i Publikuj za darmo
To trzecie zwycięstwo Santander Bank Polska w najważniejszej kategorii rankingu „Złoty Bankier 2024”. Badanie przeprowadził Minds & Roses na zlecenie Bankier.pl i Puls Biznesu. Bank co roku od 6 lat zajmuje miejsce na podium rankingu w kategorii głównej tj. wielokanałowa jakość obsługi.
„Trzeci >>Złoty Bank<< to dla nas ogromne wyróżnienie. Niezmiennie od 6 lat jesteśmy w gronie liderów rankingu wielokanałowej jakości. To potwierdza, że wysoka jakość wpisała się w DNA banku i stanowi kierunkowskaz do wszystkich działań. Ale wciąż stawiamy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. W tym roku wprowadziliśmy nową strategię >>Pomagamy Osiągać Więcej<<. Jej trzy kluczowe filary to Total Doświadczenie, Total Digitalizacja i Total Odpowiedzialność. Jeszcze mocniej koncentrujemy się na budowaniu najlepszych doświadczeń klientów i pracowników. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru i wzbudzać pozytywne emocje. Nasze ambicje są wysokie, a cele niezmienne – być najlepszą otwartą platformą usług finansowych, która działa odpowiedzialnie, ciesząc się lojalnością i zaufaniem klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności” – powiedział Michał Gajewski, prezes zarządu Santander Bank Polska.
Kredyt gotówkowy Santander Bank Polska zajął 2. miejsce, a konto Santander 3. miejsce w kategoriach produktowych. Kanały social media banku zajęły 2. miejsce wśród badanych banków.
Metodą mystery client audytorzy oceniają jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach kontaktu – placówkach, bankowości internetowej i aplikacjach mobilnych, kanałach telefonicznych. Badane jest podejście do klienta, rozpoznawanie potrzeb, prezentacja oferty – wszystko w odniesieniu do nowych i dotychczasowych klientów.
Organizowany przez Bankier.pl i Puls Biznesu ranking „Złoty Bankier”, od wielu lat dostarcza rzetelnej oceny jakości usług klientom banków, stawiając na najlepsze praktyki rynkowe i produkty odpowiadające potrzebom klientów.
Źródło informacji: Santander Bank Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 24.04.2024, 11:08 |
| Źródło informacji | Santander Bank Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Prudential Financial wybiera Pace jako dostawcę usług wsparcia w celu automatyzacji działalności ubezpieczeniowej za pomocą AI typu agent
Opracowana przez Pace sztuczna inteligencja typu agent przyczynia się do usprawnienia obsługi polis i wykonywania innych zadań związanych z zapewnieniem jakości w segmencie Prudential dotyczącym indywidualnych umów ubezpieczenia na życie.- 05.12.2025, 09:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Rolls-Royce uruchamia w Krakowie Global Capability Centre. Będzie koncentrować się na kreowaniu innowacyjnych rozwiązań, przyciąganiu talentów i rozwoju w Europie
Rolls-Royce (LSE: RR., ADR: RYCEY) otwiera dziś nowe Global Capability Centre (GCC) w Krakowie – to ważny krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w regionie oraz zaufanie do potencjału rozwoju w Polsce.- 04.12.2025, 15:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Rolls-Royce
-
Image
17. Kongres Bankowości Detalicznej: poznaliśmy rekomendacje łączące mechanizmy rynkowo-biznesowe z działaniem na rzecz dobra wspólnego
Szybka cyfryzacja i rozwój AI, rosnące oczekiwania klientów przy spadającej lojalności, ofensywa ze strony fintechów oraz cyberataki - to aktualnie główne wyzwania stojące przez bankowością detaliczną w Polsce. Jak wskazywali organizatorzy 17. Kongresu Bankowości Detalicznej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, motorem dalszego rozwoju całego sektora będzie połączenie tradycyjnej siły banków z nowoczesnością, elastycznością i jeszcze większą otwartością na nowe technologie.- 04.12.2025, 14:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ