Newsletter

Saudi Telecom Company dołącza do Brightline Initiative

21.11.2017, 16:52aktualizacja: 21.11.2017, 16:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Arabii Saudyjskiej dołącza do koalicji pomagającej przedsiębiorcom w pomyślnej realizacji inicjatyw strategicznych.

RIJAD, Arabia Saudyjska --(BUSINESS WIRE) - Organizacja Brightline Initiative ogłosiła dzisiaj wstąpienie firmy Saudi Telecom Company (STC) do koalicji Brightline Initiative, dążącej do rozwijania dziedziny zarządzania inicjatywami strategicznymi i budowania połączeń pomiędzy projektowaniem a realizacją strategii przedsiębiorstw.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Jej pełna wersja dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20171121005474/en/

Umowę przystąpienia do inicjatywy podpisał dyrektor generalny STC Group, dr Khaled Biyari oraz dyrektor wykonawczy Ricardo Vargas.

Organizacja Brightline Initiative, założona na początku 2017 r. przez Project Management Institute (międzynarodowe stowarzyszenie zrzeszające kierowników projektów, PMI), Boston Consulting Group (BCG) i Agile Alliance, jest niekomercyjną koalicją, która za cel stawia sobie wspieranie managerów w przechodzeniu z projektu strategii do jej realizacji, czyli na etapie, który nierzadko jest kosztowny i mało efektywny.

„Spółka STC posiada ogromną wiedzę i ma na swoim koncie liczne sukcesy w zakresie tworzenia i realizowania strategii. Z przyjemnością dołączamy do koalicji, która skupia czołowe organizacje i środowiska akademickie z całego świata, poszukując rozwiązań dla kluczowego problemu biznesowego, jakim jest skuteczna realizacja założeń strategicznych” - powiedział dr Khaled Biyari, dyrektor generalny STC Group. Jak dodał, „dla STC możliwość skutecznej realizacji strategii ma zasadnicze znaczenie dla wykorzystywania szans pojawiających się w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej i jest warunkiem niezbędnym do zachowania pozycji lidera branży teleinformatycznej oraz wychodzenia naprzeciw wyzwaniom w najbliższych latach”.

Jak wynika z Raportu opracowanego na podstawie globalnej ankiety zrealizowanej przez zespół The Economist Intelligence Unit (EIU) na zlecenie przez Brightline Initiative wśród 500 przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej firm z różnych branż, niemal 90% respondentów miało trudności w realizacji wszystkich celów strategicznych ze względu na problemy wdrożeniowe. W przypadku ponad połowy z nich (53%) niedostateczne zdolności realizacyjne niekorzystnie wpłynęły na ich pozycję rynkową. [1]

Dyrektor wykonawczy Brightline Ricardo Vargas powiedział: „Pragniemy powitać STC w coraz liczniejszych szeregach Brightline Initiative. Razem będziemy nadal wspierać przedsiębiorstwa w lepszej realizacji działań wdrożeniowych w obecnych niespokojnych czasach, które niosą ze sobą liczne wyzwania społeczno-gospodarcze. Należy podkreślić, że dopóki dana organizacja nie znajdzie sposobu wpływania na postępowanie pracowników i tworzenia nowych metod współpracy, strategia pozostanie tylko biernym planem zapisanym na kartce papieru”.

Brightline Initiative

Brightline Initiative to koalicja czołowych światowych organizacji, której celem jest wspieranie kadr kierowniczych w przechodzeniu od projektu strategii do jej realizacji, czyli na etapie, który nierzadko jest kosztownym i mało efektywny. Brightline prowadzi badania nad liderami opinii i promuje najlepsze praktyki nakierowane na usprawnianie zdolności organizacji do realizowania zamierzeń strategicznych.

STC

Saudi Telecom Group, z siedzibą w Rijadzie, jest największą firmą telekomunikacyjną regionu Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej wg wartości rynkowej. W 2016 r. osiągnęła przychód w wysokości 51 825 mld rialów (13 825 mld dolarów) i dochód netto 8 539 mld rialów (2 277 mld dolarów). Firma STC powstała w 1998 r. i obecnie świadczy innowacyjne usługi oparte na wiedzy i nowoczesnych technologiach 100 milionom klientów na całym świecie. Jej działalność koncentruje się na świadczeniu usług za pośrednictwem biegnącej przez Azję, Bliski Wschód i Europę sieci światłowodowej o długości 137 tys. km. W Arabii Saudyjskiej (która stanowi główne terytorium działalności grupy) STC jest operatorem największej, nowoczesnej sieci komórkowej na Bliskim Wschodzie, obejmującej przeszło 99% obszarów zamieszkanych w kraju, a także dostawcą szerokopasmowego Internetu mobilnego 4G dla ponad 85% populacji Królestwa Arabii Saudyjskiej. Poza oddziałem głównym w Arabii Saudyjskiej, który w 100% należy do firmy, STC posiada również 100% udziałów w Viva Bahrain, 51,8% udziałów i umowę administracyjną w Viva Kuwait, 35% udziałów w Oger Telecom Limited w ZEA, spółce kontrolującej Turk Telecom, Avea w Turcji i Cell-C w RPA, oraz 25% udziałów w Binariang GSM Holding w Malezji, spółce kontrolującej firmy Maxis w Malezji i Aircel w Indiach. Ponadto STC inwestuje w technologie informacyjne, treści, dystrybucję, punkty kontaktowe i nieruchomości, jako wsparcie dla jej działalności telekomunikacyjnej na Bliskim Wschodzie.

1] Economist Intelligence Unit (EIU), “Closing the Gap: Designing and Delivering a Strategy that Works”, 2017.

Zobacz wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20171121005474/en/

Źródło: Brightline Initiative

KONTAKT:

Brightline Initiative

Dyrektor ds. działalności i programowych

Tahirou Assane

tel. +1 613-981-8211

e-mail: tahirou.assane@brightline.org

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.11.2017, 16:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ