Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Marka SAVICKI to polska marka jubilerska z korzeniami sięgającymi 1965 roku. Od początku marce przyświecała intencja, aby tworzona biżuteria była wyrazem miłości, stąd celem założycieli było tworzenie biżuterii wysokiej jakości, rodowej, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Do kultowych już kolekcji pierścionków zaręczynowych marki należą kolekcje The Light® oraz The Journey®, które charakteryzują się przełomową konstrukcją. SAVICKI to nie tylko marka jubilerska, ale również opowieść o rodzinnej tradycji oraz budowanie świadomości o wartości biżuterii.
„Dla mnie jako projektanta mody współpraca z marką SAVICKI otwiera nowe możliwości tworzenia kompleksowych i doskonale skomponowanych stylizacji dla moich klientek. Biżuteria SAVICKI to nie tylko ozdoba, ale również kluczowy element kreacji, który nadaje całości niepowtarzalny charakter - mówi Maciej Zień i dodaje: - Marka SAVICKI i ja, jesteśmy związane z Lublinem, łączymy naszą pasję do piękna oraz tradycji. Wierzę, że nasza współpraca przyniesie niezapomniane chwile kobietom, które wybierają nie tylko ubranie, ale także biżuterię jako ważny element swojej historii życiowej”.
„Z Maciejem Zieniem czujemy wiele wspólnego. Podzielamy te same wartości - jakość, kunszt i dzielenie się miłością. Chcemy towarzyszyć naszym klientom w najważniejszych momentach ich życia. Wierzymy, że te wyjątkowe momenty zasługują na szczególną oprawę. Mamy nadzieję, że nasza współpraca zainspiruje kobiety do wybierania biżuterii ślubnej oraz sukni ślubnej z myślą nie o jednym dniu, lecz o przekazaniu ich kolejnym pokoleniom. To wspaniałe pamiątki rodowe. Wysokiej jakości biżuteria i wyselekcjonowane kamienie szlachetne wzbogacą projekty Macieja Zienia i dostarczą nie tylko estetycznych wrażeń, ale również stworzą suknie ponadczasowe i przekazywane z pokolenia na pokolenia” - mówi Dagmara Polak, dyrektorka marketingu marki SAVICKI.
Suknie ślubne z klejnotami SAVICKI
W ramach współpracy suknie projektu Macieja Zienia będzie można ozdobić kamieniami szlachetnymi marki SAVICKI. Marka jubilerska znana jest ze starannego selekcjonowania kamieni i diamentów. Kamienie szlachetne na sukniach ślubnych Macieja Zienia będą również indywidualnie dopasowane do każdej przyszłej panny młodej i nie tylko dodadzą blasku, lecz także staną się wyjątkową pamiątką rodową. W ten sposób rozpocznie się rodzinna tradycja, gdzie każdy kamień opowie historię bohaterki sukni i jej pięknych chwil.
Maciej Zień, znany ze swojego niepowtarzalnego kunsztu, elegancji i stylu, wykorzysta wspaniałe tkaniny, aby stworzyć suknię, która stanie się manifestacją piękna i doskonałości. To połączenie wyrafinowanej mody i rzemiosła jubilerskiego zapowiada początek historii dla obu marek.
„Dla mnie biżuteria to nie tylko ozdoba, ale również wyraz indywidualności i sposobu, w jaki kobieta chce się wyrazić. Biżuteria SAVICKI doskonale wpisuje się w tę koncepcję, ponieważ nie tylko podkreśla piękno, ale także przynosi ze sobą historię, tradycję i rzemiosło jubilerskie o najwyższej jakości - wyjaśnia Maciej Zień. - Biżuteria ma niezwykłą moc dodawania pewności siebie i wydobywania unikalnych cech każdej kobiety. Jest jak korona, która podkreśla jej piękno i styl. W kontekście marki SAVICKI widzę połączenie nie tylko estetyki, ale także wartości. Każdy detal w biżuterii SAVICKI jest starannie wykonany, a kamienie używane do jej produkcji są wyselekcjonowane przez ekspertów”.
„Ważna jest dla nas transparentność i edukacja klientów na temat kamieni szlachetnych i diamentów. Chcemy, aby zakup biżuterii był świadomy i traktowany nie tylko jako element sentymentalny, ale również jako budowanie wspólnego majątku rodzinnego. Kamienie szlachetne zamknięte w wysokiej klasy biżuterii lub pięknej sukni ślubnej lub wieczorowej stają się pierwszą inwestycją we wspólną przyszłość zakochanej pary” - podsumowuje Dagmara Polak, dyrektor marketingu marki SAVICKI.
KONTAKT:
PR marki SAVICKI
Danuta Rolinger-Bednarska
e-mail: danuta@rolingerpr.pl
tel. 509 547 609
---
PR marki Maciej Zień
Aneta Lubańska
e-mail: aneta.lubanska@onet.eu
tel. 516 444 229
Źródło informacji: PR Maciej Zień
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.12.2023, 11:44 |
Źródło informacji | PR Maciej Zień |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
W 2024 roku pociągami PKP Intercity podróżowało 78,5 mln pasażerów
W ubiegłym roku PKP Intercity zanotowało rekordową liczbę pasażerów - 78,5 mln i szacuje, że w 2025 roku z jego usług skorzysta ponad 83,5 mln osób. Pasażerowie pociągów dalekobieżnych najczęściej w 2024 roku wybierali trasy między Warszawą a Trójmiastem, Krakowem, Łodzią, Poznaniem i Lublinem. Przewoźnik oferuje 505 połączeń międzymiastowych.- 31.01.2025, 15:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Baker McKenzie: przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń pomogą zmniejszyć lukę płacową
Nowe przepisy dotyczące przejrzystości wynagrodzeń powinny zmniejszyć nierówności w zarobkach kobiet i mężczyzn, choć ich wdrożenie może stanowić wyzwanie dla wielu polskich firm, twierdzą prawnicy kancelarii Baker McKenzie. Zgodnie z dyrektywą unijną, pracodawcy zaraportują dane o luce płacowej, a jeśli wyniesie ona 5 proc. lub więcej bez obiektywnego uzasadnienia, będą musieli przeprowadzić wspólną ocenę płac z przedstawicielami pracowników.
- 31.01.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Baker McKenzie
-
Image
Trzeci salon rowerowy spółki Dadelo S.A. otworzy się już 1 lutego
W sobotę 1 lutego otwarty zostanie trzeci salon stacjonarny CentrumRowerowe.pl. Sklepy należą do Dadelo S.A., spółki notowanej na warszawskiej giełdzie, której główną działalnością jest sprzedaż rowerów, części i akcesoriów rowerowych online. Tym razem na lokalizację sklepu wybrane zostało Trójmiasto, a dokładniej Morski Park Handlowy w Gdańsku. Otwarcie kolejnego obiektu jest realizacją długofalowej strategii, która zakłada uruchomienie sieci 7 salonów stacjonarnych do 2027 roku.- 31.01.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Oponeo
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ