Pobierz materiał i Publikuj za darmo
MIAMI, 9 grudnia 2014 r. /PRNewswire/ - Konfederacja piłki nożnej Ameryki Północnej, Środkowej i Karaibów (CONCACAF) ogłosiła dzisiaj zawarcie oficjalnego partnerstwa z bankiem Scotiabank, w ramach którego ta międzynarodowa instytucja będzie sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów CONCACAF i oficjalnego banku Konfederacji.
Na mocy tego wieloletniego porozumienia Scotiabank zostanie pierwszym oficjalnym partnerem CONCACAF na wiele turniejów do roku 2018, w tym na najważniejsze rozgrywki klubowe regionu - Ligę Mistrzów CONCACAF - które od lutego 2015 nosić będą nazwę Liga Mistrzów Scotiabank wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej bieżącej edycji 2014-15.
"Z dumą witam Scotiabank w piłkarskiej rodzinie CONCACAF i cieszę się z tego strategicznego partnerstwa - powiedział prezes CONCACAF Jeffrey Webb. - To porozumienie jest przykładem rosnącej wartości CONCACAF i przejawem zaufania i ufności w naszą Konfederację".
Scotiabank, którego siedziba znajduje się w Toronto, to kanadyjski bank o najbardziej ‘międzynarodowym charakterze’. Obecny jest w ponad 55 krajach, w tym w Ameryce Łacińskiej, na Karaibach i niektórych regionach Azji. Przeszło 21 mln klientów bank oferuje szeroką gamę produktów i usług, w tym z zakresu bankowości detalicznej i komercyjnej, zarządzania majątkiem oraz bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.
"Scotiabank jest dumny ze swej ugruntowanej pozycji i silnego zaangażowania w regionach CONCACAF, gdzie już od ponad 180 lat służy klientom prywatnym, przedsiębiorstwom i całym społecznościom - powiedział John Doig, dyrektor generalny ds. marketingu w Scotiabank. - To partnerstwo idealnie pasuje do Scotiabank. Piłka nożna to pasja, którą dzielimy z naszymi klientami. Z entuzjazmem wspieramy obecne i przyszłe gwiazdy futbolu, promując wartości i ducha pracy zespołowej, które charakteryzują tę wspaniałą dyscyplinę sportu".
Oprócz bycia sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów, ScotiaBank zostaje oficjalnym sponsorem Złotego Pucharu CONCACAF - flagowej imprezy tej Konfederacji dla reprezentacji narodowych - w latach 2015 i 2017.
Scotiabank wesprze również wiele dodatkowych turniejów CONCACAF do roku 2018, w tym kwalifikacje do Igrzysk Olimpijskich 2016 oraz mistrzostwa mężczyzn i kobiet w kategoriach U-20 i U-17, począwszy od Mistrzostw Ameryki Północnej do lat 20 w piłce nożnej mężczyzn, które wystartują na Jamajce już w styczniu 2015 r.
Porozumienie obejmuje również sponsoring dwóch kolejnych edycji Pucharu Karaibów CFU oraz Pucharu Ameryki Środkowej UNCAF, a także nadchodzące Mistrzostwa Ameryki Północnej w Piłce Nożnej Plażowej i Futsalu oraz turniejów dla chłopców i dziewcząt do lat 15.
"Poszerzając nasze porozumienie z CONCACAF pod koniec 2013 r. skupiliśmy się na zmianie struktury sponsoringu, podążając za światowymi standardami partnerów CONCACAF - powiedział Aaron Davidson, prezes Traffic Sports USA, agencji zajmującej się zarządzaniem prawami do sponsoringu CONCACAF. - Scotiabank to dla CONCACAF doskonały partner - świadczy o tym ugruntowana obecność tej marki w regionie i jej zaangażowanie w sprawy sportu i lokalnej społeczności".
Nawiązanie partnerstwa ogłoszono podczas wtorkowej porannej konferencji zorganizowanej na Meksykańskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Mexico City, w obecności specjalnych gości z kręgu meksykańskiej i światowej piłki nożnej, w tym prezesa Meksykańskiego Związku Piłki Nożnej, Justino Compeana.
Źródło: CONCACAF
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.12.2014, 11:45 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |