Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Nowa nazwa, logo oraz kierownictwo przeniesie spółkę w przyszłość, efektywniej promując jej wartość.
- Spółka SecureAlert, Inc. przechodzi przez proces rebrandingu.
SALT LAKE CITY, 1 października 2014 r. /PRNewswire/ - Spółka SecureAlert, Inc. (SCRA: OTC-US), wiodący na świecie dostawca usług systemu namierzania i monitorowania, ogłosiła przejście procesu rebrandingu, w wyniku którego od dziś jej działalność prowadzona będzie pod nową nazwą Track Group. Przyjmując nową nazwę, logo oraz tożsamość marki, Track Group uruchamia jednocześnie nową stronę internetową w zmienionej szacie graficznej, dostępną pod adresem: http://www.trackgrp.com/. Zmieniona marka jest pozytywnym wynikiem ostatnich transakcji nabycia zrealizowanych przez spółkę, poszerzenia działalności w USA i na całym świecie, bezprecedensowego wzrostu oraz rosnącej rozpoznawalności. Proces rebrandingu przyczyni się do dalszego rozwoju i wspierania Track Group w nadzwyczajnych wysiłkach ukierunkowanych na dostarczanie nowych technologii oraz możliwości systemów namierzania, które łączą w sobie transmisję danych w czasie rzeczywistym oraz wysokiej jakości metody monitorowania i analizy, w celu dostarczenia kompleksowych i wysoce wyspecjalizowanych rozwiązań.
"Zmiana marki SecureAlert odzwierciedla naszą ciągłą ewolucję i kierunek działań - powiedział prezes spółki, Guy Dubois. - Wprowadzona zmiana jest kolejnym, logicznym elementem naszego rozwoju, tworząc swego rodzaju parasol, pod którym możemy kontynuować udoskonalanie naszych produktów, usług oraz lokalizacji w kolejnej fazie wzrostu i rozwoju działalności spółki. Jesteśmy czymś znacznie większym, niż podmiot ukierunkowany wyłącznie na urządzenia, a podjęte działanie stanowi istotny krok w kierunku efektywniejszego przedstawienia naszej wartości".
"Nasza nowa tożsamość marki wyraźnie wskazuje, że jesteśmy podmiotem innowacyjnym i perspektywicznym, dążącym do zapewnienia sukcesu wszystkich klientów i organizacji korzystających z naszych usług - powiedział Steve Hamilton, dyrektor ds. marketingu. - Naszym celem jest nieustanne wyprzedzanie konkurencji, łączenie nowych technologii z możliwościami systemu namierzania, dostarczając tym samym efektywnych rozwiązań dla naszych klientów, a także maksymalizacja zwrotu z inwestycji dla naszych udziałowców".
Track Group
Track Group (wcześniej SecureAlert) jest wiodącym na świecie dostawcą zindywidualizowanych rozwiązań systemu namierzania, które łączą w sobie transmisję danych w czasie rzeczywistym oraz wysokiej jakości metody monitorowania i analizy, w celu dostarczenia kompleksowych i wysoce wyspecjalizowanych rozwiązań.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: http://www.trackgrp.com/.
Wypowiedzi prognozujące
Niniejszy komunikat prasowy wydany przez Track Group (Spółkę) zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu zapisów ust. 27A Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. oraz ust. 21E Ustawy o obrotach papierami wartościowymi z 1934 r., dotyczące przyszłego rozwoju i możliwych przychodów spółki. Rzeczywiste wyniki mogą różnić się w dużym stopniu od wyników przewidzianych w wypowiedziach prognozujących, w związku z szeregiem czynników ryzyka i niepewności, w tym odnośnie możliwości efektywnej realizacji zamówień przez Spółkę oraz innych ekonomicznych, konkurencyjnych, rządowych, technologicznych, regulacyjnych, produkcyjnych i marketingowych czynników ryzyka, związanych z działalnością i planami finansowymi Spółki. Treść niniejszego komunikatu należy rozpatrywać przez pryzmat czynników ryzyka, ostrzeżeń i wypowiedzi o charakterze ostrzegawczym, zawartych w najnowszych raportach przedłożonych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.
Źródło: Track Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.10.2014, 12:40 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |