Newsletter

SecureAlert, Inc. przyjmuje nazwę Track Group w procesie rebrandingu

01.10.2014, 12:40aktualizacja: 01.10.2014, 12:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Nowa nazwa, logo oraz kierownictwo przeniesie spółkę w przyszłość, efektywniej promując jej wartość.

- Spółka SecureAlert, Inc. przechodzi przez proces rebrandingu.

SALT LAKE CITY, 1 października 2014 r. /PRNewswire/ - Spółka SecureAlert, Inc. (SCRA: OTC-US), wiodący na świecie dostawca usług systemu namierzania i monitorowania, ogłosiła przejście procesu rebrandingu, w wyniku którego od dziś jej działalność prowadzona będzie pod nową nazwą Track Group. Przyjmując nową nazwę, logo oraz tożsamość marki, Track Group uruchamia jednocześnie nową stronę internetową w zmienionej szacie graficznej, dostępną pod adresem: http://www.trackgrp.com/. Zmieniona marka jest pozytywnym wynikiem ostatnich transakcji nabycia zrealizowanych przez spółkę, poszerzenia działalności w USA i na całym świecie, bezprecedensowego wzrostu oraz rosnącej rozpoznawalności. Proces rebrandingu przyczyni się do dalszego rozwoju i wspierania Track Group w nadzwyczajnych wysiłkach ukierunkowanych na dostarczanie nowych technologii oraz możliwości systemów namierzania, które łączą w sobie transmisję danych w czasie rzeczywistym oraz wysokiej jakości metody monitorowania i analizy, w celu dostarczenia kompleksowych i wysoce wyspecjalizowanych rozwiązań.

"Zmiana marki SecureAlert odzwierciedla naszą ciągłą ewolucję i kierunek działań - powiedział prezes spółki, Guy Dubois. - Wprowadzona zmiana jest kolejnym, logicznym elementem naszego rozwoju, tworząc swego rodzaju parasol, pod którym możemy kontynuować udoskonalanie naszych produktów, usług oraz lokalizacji w kolejnej fazie wzrostu i rozwoju działalności spółki. Jesteśmy czymś znacznie większym, niż podmiot ukierunkowany wyłącznie na urządzenia, a podjęte działanie stanowi istotny krok w kierunku efektywniejszego przedstawienia naszej wartości".

"Nasza nowa tożsamość marki wyraźnie wskazuje, że jesteśmy podmiotem innowacyjnym i perspektywicznym, dążącym do zapewnienia sukcesu wszystkich klientów i organizacji korzystających z naszych usług - powiedział Steve Hamilton, dyrektor ds. marketingu. - Naszym celem jest nieustanne wyprzedzanie konkurencji, łączenie nowych technologii z możliwościami systemu namierzania, dostarczając tym samym efektywnych rozwiązań dla naszych klientów, a także maksymalizacja zwrotu z inwestycji dla naszych udziałowców".

Track Group

Track Group (wcześniej SecureAlert) jest wiodącym na świecie dostawcą zindywidualizowanych rozwiązań systemu namierzania, które łączą w sobie transmisję danych w czasie rzeczywistym oraz wysokiej jakości metody monitorowania i analizy, w celu dostarczenia kompleksowych i wysoce wyspecjalizowanych rozwiązań.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: http://www.trackgrp.com/.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejszy komunikat prasowy wydany przez Track Group (Spółkę) zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu zapisów ust. 27A Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. oraz ust. 21E Ustawy o obrotach papierami wartościowymi z 1934 r., dotyczące przyszłego rozwoju i możliwych przychodów spółki. Rzeczywiste wyniki mogą różnić się w dużym stopniu od wyników przewidzianych w wypowiedziach prognozujących, w związku z szeregiem czynników ryzyka i niepewności, w tym odnośnie możliwości efektywnej realizacji zamówień przez Spółkę oraz innych ekonomicznych, konkurencyjnych, rządowych, technologicznych, regulacyjnych, produkcyjnych i marketingowych czynników ryzyka, związanych z działalnością i planami finansowymi Spółki. Treść niniejszego komunikatu należy rozpatrywać przez pryzmat czynników ryzyka, ostrzeżeń i wypowiedzi o charakterze ostrzegawczym, zawartych w najnowszych raportach przedłożonych Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.

Źródło: Track Group

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.10.2014, 12:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ