Newsletter

SFINKS POLSKA SA (2/2025) informacja o kwartalnej sprzedaży gastronomicznej

10.01.2025, 14:46aktualizacja: 10.01.2025, 14:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2025

Zarząd Sfinks Polska S.A. z siedzibą w Zalesiu Górnym ("Spółka", "Emitent", "Sfinks"), w nawiązaniu do rb. 2/2024 z dnia 24.01.2024 r., dotyczącego przekazywania Informacji o cyklicznej sprzedaży gastronomicznej, informuje,

że za czwarty kwartał 2024 r. wartość netto sprzedaży gastronomicznej zrealizowanej przez lokale działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks, z wyłączeniem sieci Piwiarnia, wyniosła ogółem 52,52 mln PLN i była realizowana przez 78 lokali wg stanu na koniec kwartału. Oznacza to 7,6% wzrostu sprzedaży gastronomicznej netto w stosunku do czwartego kwartału 2023 r., kiedy to wynosiła ona 48,82 mln PLN i była realizowana przez

76 lokali wg stanu na koniec kwartału. W rachunku narastającym od stycznia do grudnia sprzedaż gastronomiczna w 2024 r. wyniosła 206,83 mln PLN i wzrosła o 8,8% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Wartość sprzedaży gastronomicznej netto zrealizowanej przez lokale porównywalne, czyli działające zarówno na koniec każdego z miesięcy z raportowanego kwartału, jak i na koniec miesięcy z analogicznego okresu roku ubiegłego (L4L), działające pod markami należącymi do Grupy Sfinks z wyłączeniem sieci Piwiarnia, za czwarty kwartał 2024 r. wyniosła 48,71 mln PLN w stosunku do sprzedaży na poziomie 46,02 mln PLN za czwarty kwartał 2023 r. (5,9% wzrostu). Natomiast w rachunku narastającym od stycznia do grudnia 2024 r. sprzedaż gastronomiczna realizowana przez lokale porównywalne (L4L) wyniosła 192,12 mln PLN i wzrosła o 8,0% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Emitent przypomina, że sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do Grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód Grupy, natomiast sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa.

Emitent zwraca również uwagę, iż poziom sprzedaży gastronomicznej jest jednym ze wskaźników bieżącego postrzegania sytuacji Spółki, jednak nie może być jedyną podstawą do oceny sytuacji ekonomicznej Spółki. Szczegółowe dane finansowe dotyczące działalności Emitenta i jego Grupy Kapitałowej w poszczególnych okresach sprawozdawczych będą przekazywane do publicznej wiadomości w trybie właściwych raportów.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2025, 14:46
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ