Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Sfinks Polska S.A. ("Sfinks", "Emitent") z siedzibą w Piasecznie informuje, że w dniu 4 listopada 2016 r. zawarł z osobą fizyczną ("Udziałowiec"), posiadającą 100 % udziałów w spółce Fabryka Pizzy Sp. z o.o. działającej w branży gastronomicznej i specjalizującej się w kuchni włoskiej ("Spółka"), pod marką której prowadzone jest obecnie około 10 restauracji, w tym 2 własne, dokument określający wstępne parametry możliwej współpracy stron. Celem tej współpracy miałaby być budowa sieci restauracji pod marką Fabryka Pizzy w formacie franczyzy, a docelowo możliwość zakupu przez Sfinks wszystkich udziałów Spółki w oparciu o formułę odpowiednio: opcji Udziałowca do sprzedaży lub opcji Emitenta do kupna ww. udziałów.
Udziałowiec zobowiązał się nie prowadzić innych rozmów w sprawie sprzedaży marki należącej do Spółki do dnia 16 grudnia 2016 r. oraz zagwarantował Emitentowi wyłączne prawo do negocjacji warunków umowy inwestycyjnej oraz umowy masterfranczyzy i umów franczyzy.
Strony zobowiązały się dążyć do uzgodnienia treści tych umów oraz ich podpisania nie później niż do wskazanego powyżej terminu, przy czym powyższe zostanie poprzedzone przeprowadzeniem przez Emitenta przeglądu sytuacji finansowej, podatkowej oraz prawnej Spółki. Jednocześnie Sfinks informuje, że zawarty dokument nie nakłada na żadną ze stron zobowiązania do zawarcia opisanych powyżej umów.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.11.2016, 19:21 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |