Newsletter

SFINKS POLSKA SA (23/2016) Odwołanie strategii Sfinks Polska S.A. na lata 2015-2020 i prognoz

18.11.2016, 18:49aktualizacja: 18.11.2016, 18:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 23/2016

W nawiązaniu do wskazywanego w raporcie okresowym za III kwartał roku obrotowego trwającego od 01.12.2015 r. do 31.12.2016 r. (opublikowanym 17 października br.), rosnącego wpływu zmian w otoczeniu prawno-gospodarczym na działalność Spółki, Zarząd Sfinks Polska S.A. ("Sfinks", "Emitent") z siedzibą w Piasecznie informuje, że w dniu dzisiejszym podjął decyzję o odwołaniu jednostkowej "Strategii Sfinks Polska S.A. na lata 2015-2020" wraz z prognozami finansowymi, stanowiącymi jej element, opublikowanej raportem bieżącym nr 14/2014 (zaktualizowanej następnie raportami bieżącymi 6/2015 oraz 32/2015).

Jednocześnie Zarząd informuje, że w wyniku przeprowadzonych analiz szans i zagrożeń wynikających ze zmian zachodzących w otoczeniu prawno-gospodarczym, podjął decyzję o opracowaniu założeń do strategii dla Grupy Kapitałowej Sfinks Polska, która w przekonaniu Zarządu pozwoli w sposób bardziej efektywny budować wartość Grupy. Nowe założenia uwzględnią między innymi:

dywersyfikację oferty poprzez rozwój sieci restauracji oferujących szersze spektrum kuchni świata pozwalające na maksymalizowanie ROI oraz EBITDA z zainwestowanego kapitału,

dywersyfikację ryzyka inwestycyjnego poprzez rozwój mniej kapitałochłonnych konceptów,

wykorzystanie wysokiej podaży lokali oraz niskiego kosztu pieniądza,

rozwój spółek zależnych bez istotnego dokapitalizowania spółki Sfinks Polska S.A.

Zarząd Spółki planuje opublikowanie strategii Grupy Sfinks Polska w pierwszym kwartale 2017 roku, o czym poinformuje stosownym raportem bieżącym.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.11.2016, 18:49
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii