Newsletter

SFINKS POLSKA SA (23/2016) Odwołanie strategii Sfinks Polska S.A. na lata 2015-2020 i prognoz

18.11.2016, 18:49aktualizacja: 18.11.2016, 18:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 23/2016

W nawiązaniu do wskazywanego w raporcie okresowym za III kwartał roku obrotowego trwającego od 01.12.2015 r. do 31.12.2016 r. (opublikowanym 17 października br.), rosnącego wpływu zmian w otoczeniu prawno-gospodarczym na działalność Spółki, Zarząd Sfinks Polska S.A. ("Sfinks", "Emitent") z siedzibą w Piasecznie informuje, że w dniu dzisiejszym podjął decyzję o odwołaniu jednostkowej "Strategii Sfinks Polska S.A. na lata 2015-2020" wraz z prognozami finansowymi, stanowiącymi jej element, opublikowanej raportem bieżącym nr 14/2014 (zaktualizowanej następnie raportami bieżącymi 6/2015 oraz 32/2015).

Jednocześnie Zarząd informuje, że w wyniku przeprowadzonych analiz szans i zagrożeń wynikających ze zmian zachodzących w otoczeniu prawno-gospodarczym, podjął decyzję o opracowaniu założeń do strategii dla Grupy Kapitałowej Sfinks Polska, która w przekonaniu Zarządu pozwoli w sposób bardziej efektywny budować wartość Grupy. Nowe założenia uwzględnią między innymi:

dywersyfikację oferty poprzez rozwój sieci restauracji oferujących szersze spektrum kuchni świata pozwalające na maksymalizowanie ROI oraz EBITDA z zainwestowanego kapitału,

dywersyfikację ryzyka inwestycyjnego poprzez rozwój mniej kapitałochłonnych konceptów,

wykorzystanie wysokiej podaży lokali oraz niskiego kosztu pieniądza,

rozwój spółek zależnych bez istotnego dokapitalizowania spółki Sfinks Polska S.A.

Zarząd Spółki planuje opublikowanie strategii Grupy Sfinks Polska w pierwszym kwartale 2017 roku, o czym poinformuje stosownym raportem bieżącym.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.11.2016, 18:49
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ