Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 30 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Ponowny debiut kosmetyków do makijażu SHISEIDO jest najnowszym rozdziałem w długiej historii firmy. Będąca pionierem w branży kosmetyków już od 1872 r., firma SHISEIDO ponownie rewolucjonizuje kosmetyki przez „przekazanie całemu światu podarunku Japonii" pod postacią kosmetyków, które charakteryzują się nowoczesnością, minimalizmem, wizją, wyrazistością i kreatywnością. „Głównym elementem serii nie są niezwykłe kolory lub wydajność kosmetyków, ale wyraźne faktury” - skomentowała Jill Scalamandre, prezes marek bareMinerals i BUXOM oraz dyrektor rozwoju globalnego Shiseido Makeup.
Nowy slogan marki - Beauty Reimagined. Beauty Made With Soul., czyli nowe podejście do piękna i piękno z duszą - odzwierciedlony jest w całej kolekcji, w której znalazło się 21 lekkich produktów i 125 odcieni w czterech wyraźnych fakturach: tusze, żele, pudry i rosa.
Tusze nadają charakteru kolekcji w produktach, które pozwalają na rysowniczą precyzję i ogromną intensywność, a żele to produkty, które łączą wytrzymałe, wyraźne wykończenie z lekkością piórka. Pudry dostępne są w tradycyjnych kolorach w nowych oddychających, warstwowych i elastycznych formułach. Natomiast nowa kategoria rosy odtwarza działanie światła w celu przemiany powierzchni skóry. Kolekcja obejmuje także pięć ręcznie robionych pędzli, które przywodzą na myśl starożytną japońską sztukę kaligrafii.
Lekkie opakowanie jest tak przełomowe, jak jego zawartość. Wykorzystując jedne z najcieńszych w branży komponenty, architekt wzornictwa SHISEIDO Mao Komai, współpracujący z zespołem inżynierów, połączył nowoczesny wzór z ponadczasową estetyką.
Aby dodać kolekcji kosmetyków do makijażu SHISEIDO życia, marka wciągnęła do kampanii wschodzące gwiazdy wśród artystów. Każdy artysta reprezentował inną kategorię faktur. Znana artystka makijażu KaraYoshimoto-Bua została twarzą DEWS. Międzynarodowa artystka multimedialna YiZhou to żele, baletnica Sonoya Mizuno jest pudrami, a piosenkarka i autorka utworów Banks reprezentuje tusze. „Ta kolekcja zmienia sposób przeżywania piękna, dlatego też poszukiwaliśmy artystów, których osiągnięcia zmieniły oblicze branż, w których pracują - dodała Scalamandre. - Głównym priorytetem od samego początku była współpraca z artystami, których coś łączy z marką SHISEIDO, a także z japońskim dziedzictwem firmy przez pochodzenie lub sztukę” - dodała prezes.
Poza nowymi twarzami marka kosmetyków SHISEIDO utworzyła globalny kolektyw artystów, w którego skład wchodzą autorytety kosmetyczne mające zaprezentować nową kolekcję światu. W kolektywie są: globalny artysta koloru Patrick Ta; ambasador APAC Pony; japoński artysta koloru Hiro Odagiri; północnoamerykańscy artyści koloru Vincent Oquendo i Lottie oraz artysta koloru w regionie EMEA Gregoris Pyrpylis. Chociaż każdy z członków wywodzi się z innej kultury lub pochodzi z innego kraju, kolektyw łączy specjalna więź z Japonią. „Wybraliśmy tę różnorodną grupę artystów nie tylko dlatego, że są mistrzami w swoim rzemiośle, ale także dlatego, że reprezentują to, co od zawsze liczy się dla SHISEIDO: artystyczny wyraz, kreatywność i innowacje” - dodała Scalamandre.
Decyzja o opracowaniu nowej serii w Nowym Jorku jest nietypowym, globalnym sposobem na ponowną premierę kultowej marki SHISEIDO. Współpracując z siedzibą główną firmy w Tokio i wykorzystując talent dużego zespołu SHISEIDO na całym świecie, kolekcja jest rezultatem ciągłej współpracy międzynarodowej przełamującej bariery geograficzne, językowe i stref czasowych.
Dodatkowe informacje na temat nowych kosmetyków do makijażu SHISEIDO można uzyskać od:
Alice Hampton
wiceprezes komunikacji globalnej
SHISEIDO Makeup i bareMinerals
tel. +1 (646) 919-0566
e-mail: AHampton@sac.shiseido.com
-
Desiree Lestingi
dyrektor komunikacji globalnej SHISEIDO Makeup
tel. +1 (732) 757-2552
e-mail: DLestingi@sac.shiseido.com
Źródło: SHISEIDO
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724061/VisionAiry_Gel_Lipstick_Ginza_Red.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724060/Kajal_InkArtist_Sumi_Sky.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724062/WhippedPowder_Blush_Sonoya.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724064/Aura_Dew_Cosmic.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/724065/DAIYA_Fude_Brush.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 31.07.2018, 11:40 |
| Źródło informacji | PR Newswire |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ