Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 18 grudnia 2018 r. /PRNewswire/ - Jedyna w swoim rodzaju mobilna platforma zakupowa Shoclef wprowadziła na rynek zakupową aplikację mobilną wcześniej tego roku. Po entuzjastycznej reakcji i pozyskaniu ponad 80 milionów aktywnych użytkowników w samej Azji firma wdrożyła całkowicie zmienioną wersję, w której aplikacja jest jeszcze łatwiejsza w użytku.
Co to Shoclef? Jest to niepowtarzalna platforma, która łączy klientów, selekcjonerów zakupów i przedsiębiorstwa. Najlepsze w aplikacji jest to, że można na niej zarabiać w trybie Go Live! Klienci i przedsiębiorstwa zarabiają na każdej minucie strumienia na żywo oglądanej przez obserwujących.
Co sprawia, że aplikacja jest tak popularna? Przede wszystkim innowacyjna koncepcja, która łączy handel detaliczny ze strumieniowym przekazywaniem treści na żywo. Dzięki temu Shoclef to nowy, interesujący gracz na rynku prac krótkoterminowych. Mając interakcję i autentyczność w samym centrum, aplikacja pozwala użytkownikom na kupowanie i sprzedawanie w ponad 150 000 miastach na świecie. Idąc o krok dalej, Shoclef zapewnia niedoścignioną przez inne aplikacje handlowe przejrzystość: użytkownicy robiący zakupy na żywo widzą prawdziwe produkty. Kto nie zamówił czegoś przez internet i nie rozczarował się dostarczonym produktem?
Ponadto podczas zakupów na żywo całe doświadczenie zakupowe odbywa się w czasie rzeczywistym. Selekcjonerzy zakupów chodzą do sklepów, a użytkownicy mogą z nimi rozmawiać, w czym sporo pomaga funkcja wysyłania wiadomości na żywo. Kolor płaszcza się nie podoba? Przydałyby się do tego botki? Nie ma problemu! Każdy użytkownik może z łatwością rozmawiać z selekcjonerem, wyrażać swoje życzenia i pytać o inne rozmiary bądź kolory. Aplikacja pozwala dosłownie na odwiedziny w sklepie z domowego zacisza. Aplikacja Shoclef pozwala na ułatwienie zakupów, które stają się przy tym źródłem jeszcze większej satysfakcji i przyjemności.
Z kolei dla przedsiębiorstw Shoclef to dobry portal pozwalający na zdobycie milionów użytkowników z całego świata. Zaprezentuj na żywo swoje produkty lub usługi, pochwyć obserwujących, zwiększ poziom sprzedaży i zdobądź nowych klientów – zupełnie za darmo. Aplikacja jest także świetną okazją do skontaktowania się z klientami i interakcji. Funkcja czatu umożliwia użytkownikom szybkie dzielenie się komentarzami, zapytania i przeprowadzanie transakcji. Zwiększ sprzedaż, jednocześnie zacieśniając relacje z klientami!
Shoclef z dumą tworzy zindywidualizowane doświadczenie zakupowe, które usuwa wszelkie wyzwania. Aplikacja jest dostępna do pobrania na urządzenia z systemami iOS i Android.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.shoclef.net.
Źródło: Shoclef Inc.
KONTAKT:
tel. +1 (415) 756-4528
e-mail: media@shoclef.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/799566/Shoclef_App_Logo.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.12.2018, 10:54 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE