Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zadowolenie klientów ma dla pracowników sieci INTERSPORT największe znaczenie. Staramy się więc nieustannie podnosić jakość naszych usług i produktów.
Autentyczne zaangażowanie pracowników podnosi standard usług. Kluczem do sukcesu jest indywidualne podejście do każdego klienta. Sieć INTERSPORT Polska S.A. intensywnie rozwija system szkoleń swoich pracowników w celu podniesienia ich kwalifikacji oraz umożliwienia klientom korzystania z poradnictwa w szerokim zakresie tematycznym.
"System szkoleń obejmuje obowiązującą w sieci INTERSPORT ścieżkę sprzedaży na którą składają się: podejście do klienta, badanie jego potrzeb oraz sprzedaż komplementarna. Dodatkowo przeprowadzamy w formie e-learingowej oraz bezpośredniej, szkolenia produktowe ze znajomości naszej oferty sprzedaży w najważniejszych grupach towarowych" - mówi Marek Bugajski, dyrektor ds. obsługi sklepów.
Kontrola umiejętności handlowych oraz wiedzy produktowej pracowników odbywa się przy pomocy "tajemniczego klienta" oraz coachingu bezpośredniego w salonie sprzedaży. Nad całością czuwa osoba odpowiedzialna za szkolenia oraz koordynatorzy regionalni.
"Bardzo cieszy nas wysokie miejsce osiągnięte w tym badaniu. Dla naszych klientów jakość i sprawność działania to czynniki decydujące o wyborze sklepu. Biorąc udział w rankingu klienci wybrali sieć INTERSPORT na sportowego doradcę. Ten wybór stanowi dla nas informację o pozytywnej ocenie naszych usług" - komentuje Artur Mikołajko, prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
To nie jest jedyne wyróżnienie, którym zostaliśmy obdarowani przez naszych konsumentów! Sieć INTERSPORT Polska otrzymała również w roku 2014 tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Do grona laureatów zakwalifikowały się firmy, które najlepiej spełniają oczekiwania współczesnego rynku i mają najwyższe rekomendacje ze strony klientów na 2014 rok. Jest to unikalne wyróżnienie, bowiem nagrodę przyznają sami konsumenci, a nie wąskie grono jurorów.
Pliki graficzne dostępne pod adresem:
KONTAKT:
Iwona Książek - Dział Komunikacji i RI
tel. (12) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271;
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
http://www.intersport.pl
Źródło informacji: INTERSPORT Polska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.03.2014, 11:45 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |