Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Największy polski portal zbiórek charytatywnych Siepomaga.pl jako pierwszy pokazał, że internet otwiera nową drogę na uzyskanie pomocy dla osób potrzebujących. Zbiórki pieniędzy, które dawniej wymagały czasochłonnej organizacji ze strony bliskich osób potrzebujących, stały się wraz z uruchomieniem Siepomaga.pl proste do zorganizowania. Od tamtej pory nawet najtrudniejsze, najbardziej kosztowne leczenie przestało być przeszkodą na drodze do pokonania choroby. Najszybsze akcje udaje się zakończyć w kilka godzin od startu zbiórki. I to nie magia, to darczyńcy, dla których kampania Fundacji jest szczególnym podziękowaniem.
„Emocje, które wspólnie przeżywamy za każdym razem, gdy uda nam się zazielenić pasek są piękne i niepowtarzalne. Dlatego właśnie postanowiliśmy podzielić się nimi z całą Polską i absolutnie wszystkich zarazić pomaganiem - mówi Monika Urban, prezes Siepomaga.pl - Naszym marzeniem jest, by każdy, kto pomyśli o pomaganiu, pamiętał o Siepomaga.pl i tak bliskich nam ludziach. By każdy, kto będzie potrzebował pomocy, wiedział, gdzie jej szukać, by dobre uczynki były oczywiste”.
Nieprzypadkowo hasłem kampanii jest „Siepomaga.pl – największa MOC pomagania”. Siepomaga.pl już niemal dekadę wprowadza Polaków do świata pomagania, który daje potrzebującym możliwość sięgania po najnowsze możliwości leczenia, a darczyńcom ogromną radość budowaną na najpiękniejszych emocjach. Licznik pomagania każdego roku przyśpiesza, czyniąc z Fundacji Siepomaga lidera w skutecznej pomocy. Pomaga temu przyjęta przez Fundację zasada, że każdy apel jest weryfikowany, więc darczyńca ma pewność, że wspiera tych, którzy naprawdę potrzebują pomocy. I na tym zaufaniu zbudowana jest społeczność „pomagaczy”, która liczy już prawie 3 mln osób. Kampania „Siepomaga.pl – największa MOC pomagania” ma na celu pokazać emocje, których doświadczają „pomagacze” każdego dnia.
„Pomagacze to niezwykli ludzie. Nigdy nie zapomnimy dnia, kiedy napisaliśmy w internecie, że Zuzia walczy o życie. Otrzymaliśmy wtedy tysiące wiadomości, słów wsparcia, pocieszenia i modlitw - mówi Sylwia Macheta, mama Zuzi, dla której na Siepomaga.pl udało się zebrać ponad 6 mln zł na leczenie. - Często wracamy chwil związanych ze zbiórką. Osoby, które nam pomogły przez Siepomaga.pl mówią, że to przygoda ich życia, coś, czego nigdy nie zapomną, dzięki której zrozumieli, że pomaganie jest piękne i nie ma rzeczy niemożliwych”.
Człowiek w dzisiejszym świecie ma niewiele szans do wzruszeń, doświadczenia prawdziwych emocji, które sprawią, że będzie lepszym człowiekiem, a jego życie nabierze barw. Ludzie, szukając miejsca, w którym będą mogli doświadczyć dobroci, piękna, wdzięczności, trafiają do Siepomaga.pl. Radość udzielająca się „pomagaczom” sprawia, że pomaganie staje się codziennością, ponieważ daje sprawczość, której każdy z nas potrzebuje, a dodatkowo ta moc pozwala zmieniać świat na lepszy – a w takim świecie chcemy żyć, takiego świata chcemy dla naszych bliskich.
Strona www kampanii „Siepomaga.pl - największa MOC pomagania” https://www.siepomaga.pl/moc
Spot kampanii w wersji 60 sekund https://youtu.be/N1F4zeuU0Us
Spot kampanii w wersji 30 sekund https://youtu.be/WlzVAxxTjEA
Siepomaga.pl
Siepomaga.pl – pierwszy i największy serwis crowdundingowy w Polsce skupiony na pomocy osobom potrzebującym. Nieprzerwanie od 2009 roku jest liderem w organizowaniu zbiórek charytatywnych na pomoc w ratowaniu zdrowia i życia potrzebujących. Więcej o sukcesach portalu Siepomaga.pl można znaleźć na www.siepomaga.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 07.11.2018, 13:52 |
| Źródło informacji | Fundacji Siepomaga |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ