Newsletter

Siła w pięknie: Mary Kay Inc. marką nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej

06.09.2023, 08:58aktualizacja: 06.09.2023, 09:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Mary Kay Inc
Business Wire/ Mary Kay Inc

DALLAS -- (BUSINESS WIRE) -- Świat nabiera koloru: kultowa marka kosmetyczna i międzynarodowa firma wspierająca rozwój przedsiębiorczości Mary Kay Inc. została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 na świecie w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu dostępnych w sprzedaży bezpośredniej*. Zaszczyt ten zbiegł się z 60. rocznicą działalności firmy, która kontynuuje misję Mary Kay Ash polegającą na wzmacnianiu pozycji kobiet kiedyś, teraz i zawsze.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230905820620/pl/ 

Euromonitor International jest wiodącym dostawcą usług analityki biznesowej, analizy rynku i danych o klientach, który od ponad 50 lat prowadzi badania rynkowe w przeszło 100 krajach. Wyróżnienie Mary Kay przez tę firmę świadczy nie tylko o niezrównanej jakości marki, ale także o jej kluczowym i coraz większym znaczeniu na światowych rynkach.

„Ten ogromny zaszczyt, jakiego dostąpiliśmy od firmy Euromonitor, jest wisienką na naszym urodzinowym torcie - powiedział Nathan Moore, prezes odpowiedzialny za globalną sprzedaż i marketing w Mary Kay. - Świadczy o naszym zaangażowaniu na rzecz jakości i innowacji oraz o niesamowitej społeczności naszych niezależnych konsultantek, które są sercem i siłą naszej firmy. Ich oddanie i pasja malują naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość żywymi odcieniami sukcesu”.

Firma Mary Kay od dawna angażuje się w promowanie zdrowia skóry, badania i rozwój oraz żywienie. Marka posiada w swoim globalnym portfolio ponad 1 600 patentów na produkty, technologie i projekty opakowań.

„To dopiero początek - dodał Moore. - Jest to wybitne osiągnięcie i świadczy o sile naszej marki, ale Mary Kay Ash nauczyła nas, że nie można nigdy spoczywać na laurach. Wznoszę toast za kolejne 60 lat wzmacniania pozycji, innowacji i sukcesów”.

*Źródło: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, wartość sprzedaży liczona po cenach detalicznych, dane za 2022 r.

Informacje o Mary Kay

Kiedyś. Teraz. Zawsze. Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się przebić tzw. szklany sufit, stworzyła swą wymarzoną markę kosmetyczną w 1963 r. w Teksasie w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała międzynarodowa firma współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Od 60 lat możliwości oferowane przez Mary Kay pozwalają kobietom kształtować swoją przyszłość dzięki edukacji, mentoringowi, wsparciu i innowacjom. Firma Mary Kay z zaangażowaniem inwestuje w naukę leżącą u podstaw piękna i produkuje nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry i makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Mary Kay wierzy w ochronę naszej planety dla przyszłych pokoleń, wspiera kobiety chore na raka i będące ofiarami przemocy domowej oraz zachęca młode osoby do realizacji marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i Twitterze.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230905820620/pl/ 

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. Dział Komunikacji Korporacyjnej

e-mail: marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332 lub media@mkcorp.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.09.2023, 08:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ