Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, PARYŻ i LONDYN, 8 czerwca 2022 r. /PRNewswire/ -- Globalna firma z branży adtech, Smart AdServer, stawia na ponowne otwarcie na 14 rynkach na całym świecie, zmieniając nazwę na Equativ. Następuje to po przejęciu przez nią spółek DynAdmic i LiquidM, które są obecnie skonsolidowane pod marką Equativ. Equativ będzie bazować na ich połączonym doświadczeniu, aby spełnić oczekiwania stawiane technologiom reklamowym, oferując kompleksowe, pionowo zintegrowane rozwiązanie w zakresie reklamy i monetyzacji przeznaczone dla klientów po stronie zarówno podaży, jak i popytu.
Nazwa Equativ podkreśla równy sposób, w jaki firma traktuje klientów, promując otwartość, uczciwość i odpowiedzialność w branży. Equativ ułatwia bezpośrednią interakcję między kupującymi i sprzedającymi, oferując mniej skomplikowane, a tym samym bardziej przejrzyste i efektywne usługi reklamowe, które przynoszą korzyści całemu łańcuchowi wartości.
Założona w 2006 r. jako dział jednego z wydawców mediów cyfrowych spółka Smart uzyskała niezależność w 2015 r., aby następnie zdobyć pozycję globalnego, wysoce rentownego przedsiębiorstwa z 3-krotnym wzrostem przychodów netto w ciągu ostatnich 3 lat, z 31 mln EUR w 2019 r. do 100 mln EUR oczekiwanych w 2022 roku. Firma działa obecnie w 14 krajach i zatrudnia w zintegrowanych zespołach blisko 500 osób, które ściśle ze sobą współpracują, aby zapewniać klientom dostęp do najlepszych w swojej klasie technologii, eksperckiej wiedzy oraz możliwości rynkowych.
Ciągły wzrost zbiega się ze strategią pionowej integracji firmy - przejściem od platformy zorientowanej na podaż do kompleksowego, globalnego rozwiązania wraz z rozwojem oferty zorientowanej na stronę popytową oraz CTV. Firma Equativ pozostaje zaangażowana we wspieranie otwartej sieci, oferując ekosystemowi reklamy cyfrowej skalowalną, niezależną alternatywę dla monopolistycznych platform realizujących model „walled gardens".
„Marka Equativ oznacza autentyczną integrację naszych zespołów w ramach jednego, scalonego podmiotu - zauważa Arnaud Créput, dyrektor generalny firmy Equativ. - Ta ewolucja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie otwartej sieci na efektywną platformę, na której podaż i popyt współistnieją i współdziałają ze sobą, z poszanowaniem dla konsumentów. Dostarczamy branży kompleksowy asortyment narzędzi oraz ekspercką wiedzę, ułatwiając odzyskanie kontrolę nad działaniami reklamowymi, a także zapewniając przejrzystość, prywatność, aktywację danych pochodzących bezpośrednio od konsumentów, lepsze raportowanie oraz wydajność i efektywność kosztową. Innymi słowy, spełniamy oczekiwania, które pojawiły się już w pierwszych dniach istnienia technologii reklamowych. To właśnie jest celem firmy Equativ” - dodał.
Equativ
Equativ to nowa nazwa dla Smart AdServer, DynaAdmic i LiquidM - trzech doświadczonych innowatorów w technologii reklamowej. Nasza zintegrowana pionowo firma dostarcza rozwiązania chroniące markę i prywatność, które umożliwiają naszym klientom osiągnięcie maksymalnego wpływu przy jednoczesnym poszanowaniu praw konsumentów. Związek łączy doświadczenie klienta i doskonałość inżynieryjną, aby służyć interesom zarówno po stronie podaży, jak i popytu, z równym profesjonalizmem i wyrafinowaniem technicznym.
Equativ, z siedzibą w Paryżu i Nowym Jorku, działa na całym świecie zatrudniając ponad 450 w 20 biurach. Oferujemy rynkowi własny niezależny serwer reklam, SSP, narzędzia dla kupujących i usługi medialne, aby spełnić obietnicę technologii reklamowej.
Więcej na: Equativ.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1835377/Equativ.jpg
Źródło: Smart AdServer
KONTAKT:
Marieke Buis
e-mail: mbuis@smartadserver.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.06.2022, 13:44 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |