Pobierz materiał i Publikuj za darmo
● W ramach nowego programu wszystkie istotne kwestie związane nie tylko z procesem zakupów, ale także dostawą, klient i sprzedający załatwią w jednym miejscu i z jednym partnerem - Allegro.
● Allegro Delivery to duże ułatwienie dla sprzedających dzięki ujednoliceniu warunków, cenników i procesów od wielu dostawców usług logistycznych.
● Z rozwojem programu zwiększy się liczba automatów paczkowych dostępnych w ofertach sprzedających. Już teraz klienci w ramach programu skorzystają z niemal 18 tys. automatów i punktów odbioru.
Allegro, odpowiadając na oczekiwania klientów, oferuje wyjątkowo szeroką gamę dostępnych metod dostawy. Jednocześnie sprzedający, by ich produkty posiadały oznaczenie Allegro Smart!, powinni oferować różnorodne metody dostaw od różnych operatorów logistycznych, przy czym każdy z nich ma własny regulamin i warunki. Może to wiązać się z wieloma wyzwaniami i obciążeniami pozasprzedażowymi, takimi jak dopasowanie wielu cenników, różne zasady oraz wytyczne poszczególnych dostawców. Z kolei klienci, zwłaszcza w przypadku składania reklamacji logistycznej, mogą napotkać różne procedury obsługi, zależne od wybranego przewoźnika.
Allegro wprowadza nowy program Allegro Delivery
Allegro Delivery to imponująca partnerska sieć logistyczna, obejmująca 18 tysięcy automatów i punktów odbioru w całej Polsce z dostawami 6 dni w tygodniu. Wśród pierwszych operatorów znaleźli się One by Allegro oraz ORLEN Paczka. Dzięki tej współpracy, klienci docelowo we wszystkich ofertach Allegro Smart! skorzystają z wygodnych metod dostawy: kurierskiej (obsługiwanej przez One Kurier), do automatów paczkowych One Box i ORLEN Paczka, a także punktów odbioru One Punkt oraz Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka. W takim modelu szerokiej kooperacji Allegro zamierza rozwijać usługi logistyczne dostępne na platformie, a co za tym idzie jeszcze skuteczniej wykorzystywać, istniejące już w miastach, partnerskie sieci automatów paczkowych. Platforma zapowiada sukcesywne zwiększanie grona partnerów programu, by wspólnie pracować nad podnoszeniem jakości i efektywności dostaw.
Wszystkie ważne informacje związane z dostawą, takie jak śledzenie przesyłki, powiadomienia o statusie czy zdalne otwieranie skrytki automatu paczkowego Allegro i ORLEN Paczki, będą dostępne w jednej, dobrze znanej aplikacji Allegro, z której korzysta już 15,5 miliona Polaków. Niezależnie od tego, który partner logistyczny transportuje przesyłkę, to Allegro jest - w pełni odpowiedzialnym za proces - punktem wsparcia zarówno dla kupujących, jak i sprzedawców. Allegro Delivery docelowo będzie dostępne we wszystkich ofertach Smart! na platformie.
„Zadaliśmy sobie pytanie, co możemy jeszcze zrobić, by dostawy z Allegro, były wygodniejsze dla klientów i jak pomóc naszym sprzedającym. Rozwiązaniem jest program Allegro Delivery, który gwarantuje - podczas transportu i doręczenia - pełną opiekę Allegro nad przesyłką. Każda z metod dostawy oferowanych w programie to dla klienta gwarancja jednakowych warunków usługi, wsparcia naszej Obsługi Klienta oraz szybkich dostaw. Także, gdy coś pójdzie nie tak - to Allegro jest partnerem, który w rekordowym tempie - 7 dni - rozpatrzy reklamacje” - Jakub Kłoczewiak - Chief Operating Officer Allegro.
Proste zasady dostaw dla sprzedających
Dla sprzedających na platformie Allegro Delivery oznacza wygodniejszą współpracę i umowę z jednym operatorem, który skoordynuje i zintegruje usługi logistyczne wszystkich partnerów. W skrócie oznacza to, że jedna umowa z Allegro reguluje i ujednolica warunki współpracy z wieloma przewoźnikami, przy jednoczesnym zapewnieniu wielu metod dostaw. To odpowiedź na wyzwania, z jakimi spotykają się sprzedawcy korzystający z usług kilku firm logistycznych - czyli koniecznością podpisywania wielu umów oraz dostosowaniem się do wielu różnych wymogów. Allegro rozumie, że klienci oczekują różnorodnych opcji dostawy, a sprzedający prostych zasad. Teraz dzięki Allegro Delivery klient otrzyma rosnącą liczbę wygodnych metod dostaw, a sprzedający jeden cennik, warunki oraz partnera do rozmów.
Allegro Delivery zapewnia dostęp do rosnącej sieci automatów paczkowych, zwiększającego się grona partnerów, jednolity i wysoki standard obsługi realizowany przez konsultantów platformy oraz uproszczone zasady korzystania z programu Smart! dla sprzedających. Korzyści jednak jest więcej: to m.in. wygodne harmonogramy podjazdów kuriera, gwarancja konkurencyjnego czasu odbioru paczki, brak opłaty za podjazd, spójne, klarowne oraz wystandaryzowane cenniki dla Allegro Smart! od wszystkich partnerów logistycznych, a przede wszystkim - przejęcie odpowiedzialności przez Allegro za przesyłkę w trakcie dostawy. Allegro Delivery to także jeden spójny proces reklamacji logistycznych z 7-dniowym czasem ich rozpatrzenia zamiast standardowego na rynku – 30-dniowego. Z oferty będą mogli skorzystać także sprzedający nieoferujący dostaw Allegro Smart!.
Źródło informacji: Allegro
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.06.2024, 10:30 |
Źródło informacji | Allegro |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT