Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA ("Śnieżka", "Spółka") informuje, że 17 grudnia 2024 r. Rada Nadzorcza powołała Pana Dawida Trojana na członka Zarządu Śnieżki od 1 stycznia 2025 r. na czas trwania IX kadencji Zarządu.
Tego samego dnia Prezes Zarządu Piotr Mikrut wyznaczył Pana Dawida Trojana do pełnienia funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Pan Dawid Trojan - Chief Marketing Officer, jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych, a także Instytutu Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Uczestniczył również w licznych kursach z zakresu marketingu i sprzedaży. Obecnie uczestniczy w rocznym programie menedżerskim Lead the future w INSEAD Business Shool.
Pan Dawid Trojan rozpoczął pracę w Śnieżce w 2016 r. na stanowisku specjalista ds. marketingu, a w kolejnych latach pełnił funkcję Pricing Managera. W 2018 r. objął stanowisko Pricing Dyrektora, a następnie Pricing _ Revenue Directora, Revenue _ Commercial Insights Director oraz Chief Marketing Officer.
Od 2022 r. pełni funkcję członka Zarządu Śnieżka Trade of Colours sp. z o.o., która w Grupie Kapitałowej Śnieżka odpowiada za marketing i sprzedaż do klientów oraz pozostałych spółek z Grupy.
Pan Dawid Trojan oświadczył, że:
- nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki,
- nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, nie uczestniczy również w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu,
- nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.12.2024, 16:00 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |