Newsletter

Social Enterprise 2012 czyli jak wykorzystać media społecznościowe w biznesie

17.10.2012, 11:40aktualizacja: 17.10.2012, 11:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsza w Polsce konferencja Social Enterprise 2012 już 22 - 23 października w Warszawie

Błyskawiczna ekspansja social mediów oraz narzędzi na nich opartych zmienia komunikację firm z klientami, stawia nowe wyzwania przed działami sprzedaży, marketingu czy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Social CRM, social commerce, social pr, social hr, crowdfunding, crowdsourcing to tylko niektóre z nowych trendów. Sukcesy Facebooka, Twittera, LinkedIn, YouTube czy NK świadczą o szybkim wzroście zaangażowania użytkowników i firm w przestrzeni społecznościowej. Zaawansowane narzędzia wsparcia dla firm tworzą tacy giganci oprogramowania jak IBM, Salesforce.com czy SAP, którzy dostrzegają, że bycie social enterprise nie jest już trendem przyszłości, a koniecznością AD 2012.

Na konferencja Social Enterprise 2012 dowiesz się:

- Jak wykorzystywać social media do zwiększania zaangażowania pracowników i klientów?

- Jak przekształcić firmę w social enterprise i jak stosować zaawansowane oprogramowanie wspierające?

- Jak czerpać wiedzę o firmie i produkcie z przestrzeni społecznej?

- Jak zwiększyć przychody i zyski dzięki rewolucji SM?

W programie konferencji, prezentacja wyników badania "Social Enterprise - skala zaangażowania firm w social media" przeprowadzonego przez Connect, wspólną markę badawczą TNS Polska i Research.NK we współpracy z NoNoobs.pl.

"Social Enterprise 2012 to pierwsza edycja naszej konferencji skierowanej do firm dużych i średnich, która dostarczy wiedzy na temat zmian w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej związanej z rewolucją socialową" - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizator konferencji. "Praktycznie żadna firma nie może sobie pozwolić na brak działań w przestrzeni social media. Dotyczy to coraz większej liczby działów w firmie. Dział rekrutacji i szkoleń używa narzędzi social hr, dział sprzedaży wspiera się social commerce, dział badań i nowych produktów używa crowdsourcingu, a dział marketingu koordynuje działania różnych agencji. Odpowiedni poziom zaangażowania podtrzymuje silnik gamifikacyjny premiujący istotne dla firmy aktywności. Rdzeń to zaawansowane rozwiązanie social enterprise, umożliwiające grupową pracę, interakcję, wyłanianie najlepszych pomysłów czy crowdsourcing wewnętrzny umożliwiający jak najlepsze wykorzystanie masowej inteligencji jej pracowników. Science Fiction? Już nie. Zapraszamy na Social Enterprise 2012" - dodaje Sokołowski.

Więcej informacji:

http://www.socialenterprise.pl/

http://www.socialenterprise.pl/program

http://www.socialenterprise.pl/rejestracja-na-konferencje

Logo dostępne pod adresem: http://zlecone.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_siz.pap.pl&_PageID=4&_hrefZdj=20121017_459487585_logo.JPG&_CheckSum=-705245877

Informacje na temat konferencji:

Dariusz Sokołowski

prezes zarządu NoNoobs.pl

tel. kom. +48 510 296 197

Źródło informacji: NoNoobs.pl S.A.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.10.2012, 11:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ