Newsletter

Sopexa przekształca się w Hopscotch Season

13.06.2024, 09:51aktualizacja: 13.06.2024, 10:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sopexa/ Hopscotch Season
Sopexa/ Hopscotch Season
Sopexa staje się w 100% spółką zależną grupy Hopscotch, wyspecjalizowanej w działaniach marketingowych 360, i zmienia nazwę na Hopscotch Season.

Miesiąc po przejęciu przez Hopscotch, Sopexa, agencja konsultingowa w zakresie komunikacji, zmienia nazwę na Hopscotch Season. Zmiana ta wpisuje się w dynamikę rozwoju. W ten sposób powstaje wiodąca marka w branży komunikacji Food & Beverage, skupiająca blisko 300 ekspertów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Azja), Ameryce i Azji. Krok ten umożliwi również Hopscotch Season poszerzenie działalności konsultingowej o sektor lifestylowy na całym świecie, z wykorzystaniem specjalistycznej wiedzy grupy.

Włączenie Sopexy do Hopscotch stanowi najnowszy etap historii, która rozpoczęła się w 2016 roku, kiedy to grupa po raz pierwszy objęła część udziałów w firmie Sopexa. W 2019 roku te więzi zostały jeszcze bardziej wzmocnione, a dziś obie firmy przeszły do etapu pełnej integracji, czego wyrazem jest nowa nazwa: Hopscotch Season.

Oczywiste synergie

Hopscotch Season i grupa Hopscotch mają wspólnie wiele atutów do wykorzystania. Agencje należące do grupy wnoszą do Hopscotch Season wiedzę z różnych obszarów (organizacji eventów, digitalu, PR i Public Affairs). Natomiast Hopscotch Season dysponuje doświadczeniem w zakresie trade marketingu i działań animacyjnych na zlecenie stowarzyszeń i zrzeszeń branżowych w skali międzynarodowej, a także 30 oddziałami na całym świecie i siecią liczącą 150 000 liderów opinii.

„Fuzja z grupą Hopscotch pozwoli skorzystać z różnorodnej wiedzy w zakresie organizacji eventów, akcji internetowych i PR, natomiast Hopscotch Season jako dawna Sopexa wniesie dogłębną znajomość lokalnych rynków i zwyczajów konsumenckich” - wyjaśnia Valérie Bonnement, wicedyrektorka zarządzająca Hopscotch.

Hopscotch Season posiada również zespół Business Intelligence, który opracowuje badania trendów konsumenckich na świecie i dostarcza informacji na potrzeby innych działów i spółek grupy. Dobrym przykładem tego jest Wine Trade Monitor, badanie opisujące trendy na międzynarodowym rynku wina.

Od 2016 roku firmy Hopscotch Season i Hopscotch odniosły wiele wspólnych sukcesów.

Należy do nich szczyt FIL (Międzynarodowej Federacji Mleczarskiej), zorganizowany przez Hopscotch Season we współpracy z innymi agencjami należącymi do grupy.

Warto również wspomnieć o niedawnym pozyskaniu nowego klienta z branży meblarskiej dzięki współpracy Hopscotch Season i Hopscotch Event.

Hopscotch Season ściśle współdziała również z zespołami Hopscotch Interface Tourism, pionem turystycznym grupy, który dołączył do Hopscotch w 2023 roku i korzysta z jego doświadczenia w całej Europie. W wyniku połączenia sieci Season & Interface Tourism powstaje sieć o zasięgu ogólnoświatowym, obejmująca zespół ekspertów, którzy znają zwyczaje konsumentów na różnych rynkach.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z pełnej integracji, która konsoliduje naszą globalną sieć, zwiększa obecność marki Hopscotch na całym świecie i pozwala nam szybciej się rozwijać w skali międzynarodowej, by wspierać naszych klientów na zagranicznych rynkach” - powiedział Pierre-Franck Moley, prezes Hopscotch Season i dyrektor zarządzający Hopscotch.

Nowa nazwa i zmieniające się DNA

Sezonowość daje życie wszystkim forom roślin, warunkuje nasz sposób podróżowania i wpływa na nasze otoczenie i styl życia. Season kojarzy się również ze smakami, które dodają pikanterii naszemu życiu i naszym planom. Bardziej kreatywna, innowacyjna i ambitna niż kiedykolwiek, agencja Hopscotch Season nadal stara się zachęcać do zaangażowania i jednoczyć społeczności świadome wyzwań środowiskowych i społecznych.

Dzięki swoim pracownikom zatrudnionym w 30 agencjach na wszystkich kontynentach, Hopscotch Season stara się zrozumieć odbiorców i specyfikę kulturową i tworzyć komunikaty, które docierają do każdego, wywołują emocje i mają realny wpływ na ludzi.

Więcej Lifestyle’u

Ten znaczący krok w rozwoju umożliwia dysponującej 60-letnim doświadczeniem w sektorze Food&Beverage firmie Hopscotch Season rozszerzenie działalności konsultingowej w zakresie komunikacji na inne obszary, aby promować Lifestyle na całym świecie, wspierając wszystkie swoje marki i partnerów w rozwoju wizerunku i tożsamości.

Hopscotch Season z radością otwiera dziś nowy rozdział w swojej historii w ramach dużej, pionierskiej grupy z branży eventowej i public relations.

„Ten nowy kierunek rozwoju Hopscotch Season daje nam możliwość nabycia innowacyjnych umiejętności i dostęp do nowych modeli biznesowych poprzez integrację specjalistycznej wiedzy oraz harmonizację i wzmocnienie sieci kontaktów z grupą Hopscotch. Łącząc nasze umiejętności i zasoby, jesteśmy w idealnej pozycji, aby oferować naszym klientom przyszłościowe strategie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, a także zapewniać im nowe koncepcje umożliwiające pomyślny wspólny rozwój” - podkreśla Dariusz Kuśnierz dyrektor oddziału w Polsce.

Hopscotch

HOPSCOTCH to międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w działaniach komunikacyjnych 360, utworzona we Francji i zarządzana przez założycieli i menedżerów, których łączy wizja firmy odwołująca się do komplementarności wiedzy i doświadczeń.

Co jest dewizą HOPSCOTCH? „Globalne PR”, oparte na oryginalnym połączeniu influencer marketingu, digitalu, eventów, public relations i usług marketingowych, zarówno w dziedzinie lifestyle’u, jak i adresowanych do klientów corporate.

HOPSCOTCH zatrudnia we Francji (Paryż, Lyon, Lille, Marsylia) i za granicą (4 centra kontynentalne w Azji, Ameryce, Europie i na Bliskim Wschodzie) ponad 1 000 pracowników - ekspertów we wszystkich dziedzinach komunikacji, takich jak: influencer marketing, eventy, marketing angażujący, digitalizacja, komunikacja wewnętrzna, public relations, usługi marketingowe itp.

Przekonany, że wartość firmy lub organizacji jest pochodną jej dbałości o kapitał relacyjny, HOPSCOTCH buduje swoją wiedzę i doświadczenie w oparciu o własną markę „Hopscotch” (Event / PR / Travel / Decydenci / Kongresy / Luxury / Sport) oraz wyspecjalizowane agencje: AD Crew, Heaven, Hopscotch Interface Tourism, Human to Human, Le Public Système Cinéma, Le Public Système PR, Sagarmatha, Hopscotch Season.

HOPSCOTCH posiada obecnie zintegrowaną, międzynarodową sieć 40 biur na 5 kontynentach, co pozwala firmie działać w ponad 60 krajach.

Grupa, notowana na giełdzie Euronext Growth Paris (kod ISIN: ALHOP FR 00000 6527 8), generuje przychód w wysokości 271 mln euro i marżę brutto w wysokości 93 mln euro w 2023 roku.

HOPSCOTCH: Obserwuj nas na: www.hopscotchgroupe.com i LinkedIn: @HOPSCOTCH_Season 

X: @ HOPSCOTCH_Season / Instagram: @ HOPSCOTCH_Season / Facebook: @ HOPSCOTCH_Season

Zobacz HOPSCOTCH na: https://youtu.be/tT2VemFl3G8 

Hopscotch Season

Hopscotch Season to międzynarodowa agencja konsultingowa w dziedzinie marketingu i komunikacji, której wielokulturowe zespoły specjalizują się i pasjonują takimi dziedzinami jak Food, Beverage i Lifestyle od ponad 60 lat. Hopscotch Season jest agencją należącą do HOPSCOTCH Groupe. Razem tworzą zintegrowaną sieć międzynarodową złożoną z 1000 utalentowanych osób i ponad 30 agencji na całym świecie, która może prowadzić działania w dowolnym miejscu. Hopscotch Season jest liderem w zakresie kampanii współfinansowanych przez Unię Europejską, ma na swoim koncie ponad 400 projektów zrealizowanych od 2012 roku. Jako ekspert w dziedzinie zintegrowanych kampanii, Hopscotch Season doradza, projektuje i realizuje kampanie medialne, PR, influencerskie, digitalowe, eventowe i trade marketingowe dostosowane do każdego rynku.

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Darek Kuśnierz

e-mail: dkusnierz@hopscotchgroupe.com 

+48 600 941 531

Źródło informacji: Sopexa

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 13.06.2024, 09:51
Źródło informacji Sopexa
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ