Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kleve/Niemcy - Krzysztof Pietrasik od początku lipca 2020 r. wzmacnia dział marketingu europejskiego specjalistów do spraw mobilności Rehasense z Danii.
Pietrasik (59) studiował i ukończył z wyróżnieniem studia magisterskie na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz podyplomowe studia Computer Design w Londynie. Pietrasik spogląda wstecz na 30-letnią karierę w branży modowej, komputerowej, motoryzacyjnej i reklamowej. Jest także dyrektorem kreatywnym Agory S.A., jednej z najważniejszych grup medialnych w Polsce z siedzibą w Warszawie.
Pietrasik podlega bezpośrednio Rebecce Graber, menedżer do spraw marketingu i PR na Europę w Grupie Rehasense. Graber o ostatniej współpracy: „Krzysztof Pietrasik jest atutem naszego Działu Marketingu. Będziemy stale pracować nad orientacją rynkową i pozycjonowaniem grupy".
Pietrasik o swej współpracy ze specjalistą ds. mobilności Rehasense: „Kiedy grupa zwróciła się do mnie, zainteresował mnie pomysł pracy w sektorze zdrowia i mobilności. Poznawszy przyszłe działania, współpraca została dla mnie przypieczętowana. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią dynamicznego, zmotywowanego i międzynarodowego zespołu, w którym atmosfera pracy jest fundamentalną zasadą”.
O Rehasesne
Rehasense to globalna firma z duńskimi korzeniami. Prezesem Zarządu Grupy Rehasense jest Roger Dutton, były dyrektor zarządzający filii Ottobock w Pekinie w Azji. Firma Rehasense specjalizuje się w innowacyjnych produktach wysokiej jakości dla rynku rehabilitacji, z naciskiem na bezpieczeństwo, wzór i funkcjonalność. Asortyment obejmuje wyroby ułatwiające poruszanie się, takie jak wózki inwalidzkie, a także łóżka do opieki długoterminowej, urządzenia do przenoszenia i rampy. Biura znajdują się w Danii i Niemczech, centrum obsługi klienta i logistyka w Polsce.
www.rehasense.com
KONTAKT:
Rehasense Deutschland GmbH
Rebecca Graber
e-mail: rebecca.graber@rehasense.com
Briener Str. 25
47533 Kleve
-
UHLIG PR & KOMMUNIKATION GmbH
Ines Uhlig
e-mail: ines.uhlig@uhlig-pr.de
Kattrepelsbrücke 1 / Hanseatenhof
20095 Hamburg
tel. 040 / 767 969 31
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.10.2020, 10:59 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Premiera Nowej Wałowej - prestiżowej inwestycji ROBYG nad brzegiem Motławy
Ekskluzywne osiedle położone tuż nad brzegiem Motławy - tak prezentuje się najnowsza inwestycja ROBYG w Gdańsku. Nowa Wałowa to luksusowy projekt otwierający nową linię produktów premium ROBYG Grand Selection. Inwestycja wyróżnia się unikalną architekturą inspirowaną stoczniowym charakterem miejsca, eleganckimi wnętrzami, najwyższej jakości materiałami oraz bulwarem spacerowym z bujną zielenią i instalacjami artystycznymi.- 30.05.2025, 15:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Robyg
-
Image
Nie tylko taniej, ale sprawniej i mądrzej. Polskie ubezpieczenia muszą obrać kurs na innowacje PAP
Polacy w 2024 roku przeznaczyli na ubezpieczenia 85,7 mld zł - o 8,9 proc. więcej niż w 2023 roku. Kwota ta wciąż jednak nie jest adekwatna zarówno do poziomu zamożności obywateli kraju będącego szóstą gospodarką UE, jak i skali zagrożeń (klimatycznych, demograficznych, geopolitycznych), z którymi, jako społeczeństwo, się mierzymy. Goście XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń zgodzili się, że zmiana tego stanu rzeczy wymaga od wszystkich graczy na rynku większej elastyczności i innowacyjności.- 30.05.2025, 14:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lepiej zapobiegać szkodom niż je likwidować. Polska potrzebuje strategii odporności na katastrofy PAP
Dla uczestników XII Kongresu Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) ubezpieczenia są nie tylko narzędziem ochrony majątku, ale przede wszystkim fundamentem budowania zaufania społecznego i gospodarczego. Ubezpieczenia nie eliminują całego ryzyka, ale sprawiają, że można łatwiej poradzić sobie z trudnymi sytuacjami.- 30.05.2025, 13:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ