Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Elektromontaż-Poznań S.A. ma prawie 75-letnie doświadczenie i specjalizuje się w usługach elektroinstalacyjnych obejmujących projektowanie, doradztwo, dostawy i montaż dla klientów z sektora przemysłowego, handlowego i administracji publicznej w Polsce.
Elektromontaż-Poznań S.A. osiągnął przychód w wysokości około 70 milionów EUR w 2023 roku. Zatrudnia około 330 pracowników.
Dzięki tej akwizycji SPIE wzmocni swój udział rynkowy w sektorach elektrycznych i mechanicznych technologii budynkowych w Polsce, jednocześnie rozszerzając swoje kompetencje i powiększając bazę klientów.
„Zakup ten pozwoli SPIE poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie elektrycznych i mechanicznych technologii budynkowych oraz stać się jednym z trzech największych graczy na polskim rynku. Dzięki wieloletniej i ugruntowanej reputacji, Elektromontaż-Poznań S.A. ma duże doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań o bardzo wysokiej wartości dodanej, co daje nam pewność, że w przyszłości będziemy w stanie sprostać potrzebom naszych klientów” - mówi Paweł Skowroński, Managing Director SPIE Central Europe.
„Dołączając do SPIE, znaleźliśmy silnego partnera do dalszego rozwoju naszej działalności. Połączenie naszych zespołów pozwoli nam być mocniejszym, oferować nasze usługi szerszemu gronu klientów i realizować najbardziej wymagające kontrakty” - mówi Tomasz Bochna, CEO Elektromontaż-Poznań S.A.
SPIE spodziewa się zamknięcia transakcji w pierwszym kwartale 2025 r., z zastrzeżeniem zwyczajowych warunków zamknięcia, w tym zgody antymonopolowej.
SPIE
SPIE jest niezależnym europejskim liderem w zakresie usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych. 50 000 pracowników firmy jest zaangażowanych w osiągnięcie transformacji energetycznej i odpowiedzialną transformację cyfrową wraz z klientami.
Grupa SPIE osiągnęła w 2023 r. skonsolidowane przychody w wysokości 8,7 mld euro i skonsolidowaną EBITA w wysokości 584 mln euro.
KONTAKT:
Kontakty dla mediów
SPIE
Pascal Omnès
Group Communications Director
tel. + 33 (0)1 34 41 81 11
e-mail: pascal.omnes@spie.com
-
SPIE Central Europe
Agata Marcinkiewicz
Kierownik ds. Komunikacji i Marketingu
tel. +48 609 601 233
e-mail: agata.marcinkiewicz@spie.com
Źródło informacji: Grupa SPIE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.10.2024, 11:14 |
Źródło informacji | Grupa SPIE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ