Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Elektromontaż-Poznań S.A. ma prawie 75-letnie doświadczenie i specjalizuje się w usługach elektroinstalacyjnych obejmujących projektowanie, doradztwo, dostawy i montaż dla klientów z sektora przemysłowego, handlowego i administracji publicznej w Polsce.
Elektromontaż-Poznań S.A. osiągnął przychód w wysokości około 70 milionów EUR w 2023 roku. Zatrudnia około 330 pracowników.
Dzięki tej akwizycji SPIE wzmocni swój udział rynkowy w sektorach elektrycznych i mechanicznych technologii budynkowych w Polsce, jednocześnie rozszerzając swoje kompetencje i powiększając bazę klientów.
„Zakup ten pozwoli SPIE poszerzyć swoje kompetencje w dziedzinie elektrycznych i mechanicznych technologii budynkowych oraz stać się jednym z trzech największych graczy na polskim rynku. Dzięki wieloletniej i ugruntowanej reputacji, Elektromontaż-Poznań S.A. ma duże doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań o bardzo wysokiej wartości dodanej, co daje nam pewność, że w przyszłości będziemy w stanie sprostać potrzebom naszych klientów” - mówi Paweł Skowroński, Managing Director SPIE Central Europe.
„Dołączając do SPIE, znaleźliśmy silnego partnera do dalszego rozwoju naszej działalności. Połączenie naszych zespołów pozwoli nam być mocniejszym, oferować nasze usługi szerszemu gronu klientów i realizować najbardziej wymagające kontrakty” - mówi Tomasz Bochna, CEO Elektromontaż-Poznań S.A.
SPIE spodziewa się zamknięcia transakcji w pierwszym kwartale 2025 r., z zastrzeżeniem zwyczajowych warunków zamknięcia, w tym zgody antymonopolowej.
SPIE
SPIE jest niezależnym europejskim liderem w zakresie usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych. 50 000 pracowników firmy jest zaangażowanych w osiągnięcie transformacji energetycznej i odpowiedzialną transformację cyfrową wraz z klientami.
Grupa SPIE osiągnęła w 2023 r. skonsolidowane przychody w wysokości 8,7 mld euro i skonsolidowaną EBITA w wysokości 584 mln euro.
KONTAKT:
Kontakty dla mediów
SPIE
Pascal Omnès
Group Communications Director
tel. + 33 (0)1 34 41 81 11
e-mail: pascal.omnes@spie.com
-
SPIE Central Europe
Agata Marcinkiewicz
Kierownik ds. Komunikacji i Marketingu
tel. +48 609 601 233
e-mail: agata.marcinkiewicz@spie.com
Źródło informacji: Grupa SPIE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.10.2024, 11:14 |
Źródło informacji | Grupa SPIE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
GDDKiA podpisała umowę na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S10 na odcinku Łowicz Wałecki - Piecnik o długości 14,8 km. Kontrakt zrealizuje firma Budimex za kwotę 538,05 mln zł. To siódmy z kolei zawarty w tym roku kontrakt na realizację S10 od Szczecina do Piły. Łączna wartość umów przekroczyła 4,1 mld zł dla odcinków o długości blisko 110 km. 30 października GDDKiA również podpisała umowę na rozbudowę DK22 na odcinku Ostrowiec - Szwecja. Inwestycję o długości 2,9 km zrealizuje firma PORR za kwotę 27,77 mln zł. Realizacja S10 ma zakończyć się w III kwartale 2028 roku, a DK22 w IV kwartale 2026 roku.- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
Kampania reklamowa w TV czy Internecie? Nasze doświadczenia i wnioski
Kampania telewizyjna czy internetowa? Na co warto postawić? To pytanie zadaje sobie wielu ekspertów w dziedzinie promocji. My postanowiliśmy przeprowadzić własne testy, aby przekonać się, co działa skuteczniej.- 31.10.2024, 12:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet